wtorek, 10 lipca 2012

Monochromatycznie z Love Songs

Jak już pewnie większość z Was wie, mamy nową kolekcję papierów Long Songs, autorkami której są Olga Heldwein i Ania "Moriony". Kolekcja zwiewna i lekka, wymarzona do moich ślubnych kompletów. Najpierw zrobiłam jeden kpmplecik z papierków miętowych, niestety chęć pociachania kolejnego koloru była nie do opanowania :) Dlatego dziś pokazuję dwa komplety, jeden w kolorze mięty i ten autentycznie jest monochromatyczny co widać, a do drugiego w kolorze beżu dodałam dla przełamania monotonii brązu.
Chciałabym tylko zwrócić uwagę, że papier miętowy na jednej stronie ma fantastyczne koronkowe kółeczka, dlatego nie musicie kupowac drogich dodatków z kształtami, tutaj wycinacie je z tego samego papieru, wystarczą ozdobne nożyczki, jakich ja użyłam chyba, że ktoś lubi się bawić i wycinać ozdobny brzeg sam.





I jeszcze komplet w kolorze beżowym....





Pierwszy komplet zrobiłam z tych materiałów:



Do zrobienia drugiego użyłam:


10 komentarzy:

  1. Hello Dorota,
    I love visiting your blog to see what stunning creations you have today.
    Your work is amazing.xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki, a ta pierwsza dech zapiera z wrażenia...
    i sprawiłaś ze dokonałam kolejnych zakupów a miałam już zaprzestać :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że dzięki zakupom powstanie jakieś cudeńko :) nie martw się mój syn też w podartych trampkach chodzi :)
      buziale :)

      Usuń
  3. Very beautiful, rich and elegant!
    I love the layout!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne komplety, zwłaszcza ten w beżu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga. Tak przecudne rzeczy tworzysz, że siedzę tylko i podziwiam kolejne dzieła. Są przecudne i każde tak dopracowane i przemyślane kolorystycznie...
    Jeżeli to nie tajemnica zawodowa ;) to czy mogłabyś zdradzić czy pudełka na albumy robisz sama czy gdzieś się w nie zaopatrujesz?
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie (nie jest tam tak ciekawie, ale...)

    www.fafarfalla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. napewno Cie odwiedzę a teraz szybko odpisuję na pytanko :) wszystkie pudełeczka robię sama, nie jest to trudne z urządzonkiem MS do zaginania papieru i z kostką introligatorską.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za odpowiedź i za miły komentarz u mnie :)
    jestem pod wrażeniem kolejnych kompletów - zwłaszcza ten czarno biały wpadł mi w oko :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń