poniedziałek, 30 lipca 2012

Kartka z tagiem

Witajcie w poniedziałek :) Dopiero dziś odetchnęłam świeżym powietrzem po koszmarnych afrykańskich upałach i mam nadzieję, że u Was też nieco chłodniej. Przygotowałam na dziś kartkę ślubną z tagiem, który można użyć jako zawieszkę do prezentu bądź jako zakładkę do książki. Jako głównej dekoracji użyłam stemplowanych i wycinanych kwiatów, które potem malowałam różnymi "specyfikami" i posypywałam mikrogranulkami. Użyłam cudownej kolekcji papierów ILS Let In Go.





Do zrobienia kompletu użyłam:



12 komentarzy:

  1. kurcze, jesteś niesamowita :) to jest przepiękne
    zapraszam do siebie

    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Nie umiałabym nic zrobić z takim papierem, a Ty wyczarowałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądają te mikrogranulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykły komplecik. Jestem zauroczona Twoimi pracami Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna. te mikrogranulki wyglądają tu bosko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikrogranulki dają niezwykły efekt. Komplet rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace!
    Każda wyjątkowa i mimo pewnego schematu, inna niż reszta.
    Dawno nie nacieszyłam tak oczu oglądając czyjś blog.
    Gratuluje pomysłów, przepięknego wykonania i rewelacyjnego doboru kolorów.
    Mistrzowska robota!
    Z pozytywnymi myślami Anna Carolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplecik bardzo mi się podobają te kwiatuszki z tymi mini kuleczkami :)))

    OdpowiedzUsuń