sobota, 14 lipca 2012

Komplet z zakładkami






Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. PIĘKNE JESTEM ZAKOCHANA W TWOICH PRACACH JA DOPIERO ROZPOCZYNAM PRZYGODĘ ZE SCRAPEM A TWOJE PRACE SĄ CUDNE I BARDZO MNIE INSPIRUJĄ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa, gdybyś miała z czymś problem lub chciała o coś spytać to chętnie pomogę :)

      Usuń
  2. Ja byłam przekonana,że te kopry to z wykrojnika a widzę,że tekturki też są :)) piękny komplet.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie, pięknie i wyjątkowo - Twoje komplety są po prostu niesamowite, wszystko idealnie ze sobą współgra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale operujesz kolorami, Twoje prace cieszą oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doszłaś już do takiej perfekcji, że chyba nikt cię nie prześcignie. Cudne te komplety!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero teraz odnalazłam ten blog :-)
    Komplet dotarł do mnie w stanie nienaruszonym i jestem jego szczęśliwa posiadaczką, niestety tylko na chwilę.Jestem pod wrażeniem precyzji i kunsztu, subtelności i po prostu piękna.I tak zdolna osoba mieszka tak blisko :-)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo .Lidia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsam dla duszy takie słowa....
      dziękuję :) raczej DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
  8. Wspaniałe... te kolory, dobrane idealnie, wszystko dopracowane i dopieszczone! Oczu nie mogę oderwać od Twojego bloga....

    OdpowiedzUsuń