wtorek, 24 lipca 2012

Ach co to był za Ślub ....






Dziękuję za odwiedzinki :)
Buźka

14 komentarzy:

  1. Co to za wykrojnik zawijasowy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykrojnik pochodzi ze sklepu Crafthouse i jest firmy Memory Box :)

      Usuń
  2. Cudowna:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet! Wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie oczarowujesz swoimi pracami.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik :) Dorotko,czy robiąc pudełeczko na kartkę starczą 2 kartki papieru wizytówkowego? (jedna na górę ,druga na dół) czy robisz z większego formatu kartki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja robię wszystko z papieru 70/100 biały bristol 300 gr dlatego mnie pudełeczko kosztuje jakieś 50 groszy :)
      Gilotynkę mam malutką zupełnie nieprofesjonalną w calach więc tnę sobie dwa kwadraty jeden 8 cali i 6 kreseczek (troszkę wiecej jak 8 i 1/4 cala) a drugi kwadracik 8 i 3 kreseczki (kurcze jak się nazywa w calu to co u nas mm :) ??
      ... potem na przyrząd do bigowania i zaginam obydwa kwadraty na 1 cal. Moje pudełko ma około 21 cm więc kartka papieru A4 będzie dobra. Do tego pudełka karnet na 5 i 3/4 cala
      Jak cos to pytaj :)

      Usuń
  6. Przepiękne są Twoje prace!!!
    Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I co tu duzo mowic - cudnie!!!! Dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie kolorystyczne... przeliczanie cali na cm i mm jest nieco kłopotliwe, ale można to jakoś opanować. Ja dopytałabym o wykrojnik Magnolii listki widziałam go tylko w scrap butiku czy jeszcze można na niego gdzieś trafić bo jest mega niedostepny...

    OdpowiedzUsuń