piątek, 6 lipca 2012

Kartka sztalugowa

Dzisiaj pokazuję karteczkę ślubną w formie kartki sztalugowej. Kartka powstała w prawdziwym pocie czoła, u mnie wczoraj w cieniu termometr pokazywał 36 stopni.... Niestety ślub to ślub i kartka musi być, na szczęście praca z tymi papierkami to czysta przyjemność i z ochotą zabrałam się do pociachania kolekcji
Usłane Różami i Lekcja Miłości . Dodatkowo wycinankę pokryłam preparatem Enamel accent żeby była bardziej elegancka. Dołożyłam perełek i gotowe.




Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna - taka prawdziwie letnia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz wydajność! W dodatku ilość idzie w parze z jakością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Malutkie kwiatki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!!!it is just beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne nowości;))
    Tradycyjnie bajecznie piękna!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna....zaczyna mi brakować pozytywnych słów na Twoje prace :) będę musiała się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card! I was looking at your older post - your projects are absolutely stunning! I'm your new follower!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Dorota,
    I have just found your blog, so glad I did, it's just amazing, your work is outstanding, to say the least, wow, such fabulous creations on here.xx

    OdpowiedzUsuń
  9. woow, genialna!
    Cieszę się że do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś cudownego! Co jeden post, to kolejne przepiękne, perfekcyjnie wykonane, idealnie skomponowane prace. Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń