środa, 19 marca 2014

Wielkanocne zestawy w Scrapki.pl

Witam serdecznie :)

Już za miesiąc Święta Wielkanocne, tak, tak czas szybko leci.
Z tej okazji wspólnie z Martą ze Scrapki.pl przygotowałyśmy taki i taki zestaw 
do wykonania wielkanocnych kartek. 
Inspiracją mogą być moje kartki. Zauważcie, że użyłam minimalną ilość wykrojników,
 które i tak można z powodzeniem zastąpić dziurkaczami. 
Zestawy są tak skomponowane, że nawet osoby, 
które nie mają pomysłu na wielkanocne kartki bez problemu je wykonają. 
W każdym zestawie znajdziecie przepiękny papier z Magnolii, który sam w sobie jest już ozdobą. 
Z każdego zestawu można wykonać po kilka wielkanocnych lub wiosennych kartek
 i uwierzcie mi będzie to bardzo łatwe. 
Jeśli chcecie skorzystać z moich inspiracji to oczywiście będzie mi bardzo miło i służę pomocą.

Zajrzyjcie koniecznie do sklepu już teraz, bo ilość zestawów jest ograniczona.

Zajrzyjcie tez koniecznie na naszego bloga
gdzie przeczytacie jeszcze więcej o wielkanocnych zestawach :)






Pozdrawiam i życzę mnóstwa weny twórczej :)

21 komentarzy:

  1. Przepiękne i cudnie ukwiecone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beauuuutiful! I love your cards! You have an unique style, so gentle and sweet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i bardzo świąteczne, cudne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta w zieleni skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow all of them are gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są te kartki .......

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle zaskakujesz pomysłami. Śliczne karteczki !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie te baranki,karteczki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie te baranki,karteczki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie te baranki,karteczki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, a ta druga ... jak marzenie. :))))
    Zachwyciłam się KIT-em z którego ja zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! wspaniałe, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. I found your work on Pinterest, love it.
    Hugs Liesbeth

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie, bardzo atrakcyjne miejsce, rewelacyjny tekst, po mistrzowsku opisany, zapewne nie raz odwiedze twojego bloga, ponieważ naprawde bardzo mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń