sobota, 22 marca 2014

Warsztaty w Rzeszowie - relacja :)

Dopiero dzisiaj zamieszczam zdjęcia z tego co działo się tydzień temu w Rzeszowie.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale choróbsko niestety nie odpuszcza...

Chciałam podziękować Wszystkim uczestniczkom warsztatów.
Jest nas coraz większa grupa na Podkarpaciu i te spotkania są dla mnie niezwykle ważne.
Cieszę się, że wśród tylu osób zaszczepiłam miłość do papieru.

A poniżej część tylko tego co zrobiły 15 marca  
mega zdolne dziewczyny z Rzeszowszczyzny :)















Dziękuję jeszcze raz, część mojego serducha na zawsze będzie już z Wami :)
Do zobaczenia w maju :)

Buziaki :)

15 komentarzy:

  1. Ach....bylo fantastycznie....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow....so many beautiful cards and eggs.....love it!
    XX Ellen

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny ... z jajami ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, było super, nawet załapałam się na fotkę i karteczka również....do następnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że to tak daleko i nie mogę skorzystać ! Super wszystko wygląda kartki piękne a domki boskie proszę o kursik na niego!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale prace to prawda czastka zostanie na zawsze juz teraz widac ja na zdjeciach pieknie moze kiedys bede lapac ja i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za super warsztaty, było wspaniale.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno była cudowna atmosfera, a wynik pracy- naprawdę przyciągający uwagę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! super kursik i fajnie, że udało zgromadzić tyle chętnych do nauki. W grupie fajnie się pracuje. Wspomnienia są zawsze potem. Tobie zdrówka życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace :) Może w maju i ja dotrę na Twój kurs ,to moje marzenie !!! :) Życzę dużo zdrówka i miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Było świetnie! Czekamy na następne z niecierpliwością... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, szkoda że mnie tam nie było zazdroszczę uczestniczkom bardzo i podziwiam, podziwiam, podziwiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Było super:) Już nie mogę doczekać się następnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Yоu rереаt thіѕ fоr ѕе
    vеn dауѕ аnd уоu wі
    ll nоtісе thе fruіtѕ.
    , it is best to go for affiliate marketing being an initial step
    into the world of generating impartial income from home.
    Efficiency: Many carriers provide multiple receive emails, so
    your fax messages are automatically delivered to whomever you intend.


    my web site ... http://www.vforceexhaust.com

    OdpowiedzUsuń