niedziela, 30 marca 2014

Kurs na wielkanocny domek

W ramach tygodnia inspiracji wielkanocnych
na blogu  Galerii Papieru przygotowałam kurs na świąteczny domek.

Skorzystałam z gotowej bazy na domek,
ale taką bazę wytniecie z powodzeniem sami z grubego papieru,
wystarczy przypomnieć sobie jak rysowaliśmy domki w przedszkolu :)

Potrzebujemy:
Papier - u mnie kolekcja Deszczowa Piosenka
Domek (może być narysowany i wycięty z grubego papieru i w innym kształcie)
Kosteczki 3D
4 wąskie paski z dziurkacza lub bordery z wykrojnika
Pasujące kolorystycznie kwiaty
Gaza
Sznurek
Listki i co tam chcecie upchać :)


Wycinamy dwa domki z kontrastowych papierów,
domek pod spodem ma być o dwa milimetry większy od wierzchniego.
Następnie delikatnie postarzamy papier żeby wydawał sie grubszy
i wycinamy kółko wykrojnikiem. jak ktoś nie posiada maszynki Big Shot
może wyciąć kółko dziurkaczem i przykleić na wierzchu.


Przyklejamy kosteczki 3D na mniejszym domku sklejamy domki razem.
Zrobiłam przeszycia maszynowe, ale nie jest to konieczne.


Teraz czas na daszek.
Przyklejamy paseczki wcześniej przygotowane klejem do naszej bazy,
na wierzchnie paski przyklejamy kosteczki 3D
i dopiero wówczas przyklejamy na paski pierwsze.


I czas na dekorację..
Najpierw mocujemy sznurek, który przeplatam z dekoracją roślinną i gazą.
Następnie liście, kwiaty i przyklejenie napisu.


Na koniec maluję delikatnie domek farbą akrylową,
posypuję grubym brokatem oraz dekoruję perlen penem.

Na sznurkach przysiadły maleńkie motylki żeby było bardziej wiosennie.

I gotowe :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim cudownej niedzieli :)

Dorota



48 komentarzy:

  1. prześliczny domek dziekuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy kursik Dorotko, dziekuje, na pewno skorzystam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. PRzepiekny domek, dziekuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kurski, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wauw Great tutorial! Thank you so much , have a nice day, Ageeth

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kurs, muszę sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny domek,rewelacyjny kurs,na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny domek i wspaniały kurs ;) Ja też spróbuję sobie taki zrobić , będzie cudowną ozdobą mojej kuchni ;) Tobie Dorotko również życzę wspaniałej niedzieli :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous!
    Thanks for sharing!
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wspaniały kursik - z pewnością skorzystam bo Twoje domki są ech kapelusze z głów. Dorotko czy mogłabyś zdradzić co to za border, który już jakiś czas temu podziwiam w Twoich pracach (ten, którym wykończyłaś daszek ?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa to Magnolia, niestety nie ma jej w żadnym sklepie i nie moge podlinkować. Ja kupiłam kiedys w Scrapbutiku :)

      Usuń
    2. Dzięki Dorotko - będę wypatrywać :) może się pojawi :)

      Usuń
  11. Przepiękny domek. Dziękuje za kursik, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kurs a domek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały kursik, dziękuję. Domek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny domek, świetny kurs, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kurs i kartka!!! ja też skorzystam:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Спасибо, очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Спасибо, очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny domek, spróbuję taki zrobić o ile pozwolisz Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za kursik na przepiękny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny domek!!! i super kurs :) Chciałam zawsze taki domek zrobić teraz to już nie ma wymówki skoro wiem jak :) Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się jak zrobisz :) czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  21. Wspaniały kursik przepiękny domek! Ciekawe czy uda mi się taki zrobić... ? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech...każdy Twój kursik jest znakomity...czytelny i piękny...

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny kurs. npewno wykorzystam tylko takie male by mi sie przydaly.

    OdpowiedzUsuń
  24. a wogole to nie daleko mieszkamy od siebie ja z tbg jestem. zapraszam do mnie optimisticartistworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo już lecę do Ciebie :)
      To bardzo blisko i czemu my się jeszcze nie znamy ?? :)

      Usuń
    2. Jest jakis błąd w adresie, nie wczytuje mi się :( napisz jeszcze raz proszę ....

      Usuń
    3. Czesc.wybacz ze pozno dosyc odpisuje ale przesylam link jeszcze raz: http://optimisticartistsworld.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. http://optimisticartistsworld.blogspot.com/
      czyli Swiat optymistycznej artystki

      Usuń
  25. Te domki to moja wielka miłość!
    Głównie z powodu naszej Babci, wielkiej miłośniczki braci mniejszych czyli ptaszków wszelkich.

    Cudny masz ten siatkowy wyktojnik ktrego użyłaś na daszek! Po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za kursik. Moje pierwsze domki skromne, ale i tak zapraszam do obejrzenia: http://zezulkowo.blogspot.com/2014/04/domek-wielkanocny.html . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozwoliłam sobie się zainspirować :) Dziękuję :) http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/2014/04/wielkanocny-domek.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny kursik :) a Twoje domki powalają na kolana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko jasne i wydaje się teraz takie łatwe - dziękuję za kurs!

    OdpowiedzUsuń
  30. stunning card!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka i kurs fantastyczne! więc spróbowałam :)
    http://alekartka.blogspot.com/2014/04/kartka-domek.html
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny i pomysłowy, dziękuję za kursik, na pewno będę próbowała :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń