poniedziałek, 12 marca 2012

Komplecik na chrzest


















10 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet =] Jestem pod wrażeniem =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny komplet!!!! Piękne kolorki całości a album- powala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet!!!
    rewelacyjne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś nie napiszę zbyt wiele, tylko jedno słowo o komplecie: idealny!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję kochane :) az mi głupio za te pochwały... bo czy ja tego warta ????? hm.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy komplecik...cudowny. Wspaniałe wykonanie.Masz wielki talent:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle cudowny i dopracowany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, piękny ! A te buciki są rewelacyjne !! Czy mogę zapytać czy to Twoje autorskie czy wykrojnikowe? Ogromnie mi się podobają !! I w ogóle teraz temat dla mnie na czasie, bo właśnie planuję chrzest synka ! Dzięki za inspirację ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. buciki były kupione gotowe w USA w sklepie dla takich szaleńców jak my :)

    OdpowiedzUsuń