środa, 21 marca 2012

Wiosennie :)

10 komentarzy:

  1. Dorotko, same cuda u Ciebie, cała masa cudów. Nawet nie mam czasu wszystkiego skomentować, zaglądam gdzieś w biegu co nowego u Ciebie. Prawdziwe kartkowe szaleństwo, a wszystkie wyjątkowo urocze! Zaglądam z zazdrością, bo mi na wszystko czasu brak. Pierwsze kartki już powstają i mam jeszcze w planie pisanki decoupage'owe i tak się zastanawiam jakich preparatów używasz, że Twoje gęsie pisanki maja takie duże spękania. Moje preparaty dają efekt drobnych spękań. Jeśli możesz mi coś doradzić, to z góry dziękuję :)
    Działaj dalej, bo Twoje prace są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Edytko :) Używam preparatów Heritage, 1 cracle zawsze kładę 2 razy i po godzinie drugi. Lubię te preparaty bo nie zdarzyło mi się, że coś mi nie wyszło :) Jak coś to pytaj na maila chętnie pomogę. Dzięki za miłe słowa i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Następnym razem będę wiedziała co kupić :)

      Usuń
  3. U Ciebie wiosna na całego! Dzięki za odwiedziny- też się porozglądam u Ciebie jak pozwolisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie tylko ja jestem zachwycona Twoimi jajkowymi kartkami;))) sa cudne;) i te przeszycia, detale, krople rosy...po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana Twoimi pracami na blogu a jajuszka są cudne-takie nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z ptaszkowym domkiem jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Ślicznie wszystko dopasowałaś a kompozycje kwiatkowe są mistrzowskie, takie słodziutko-odświętne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne te jajka!! Są niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń