poniedziałek, 26 marca 2012

Jajo jedzie do.......... :)

No właśnie do kogo pojedzie jajo ???

19 komentarzy (wyłączyłam swój i mojego Marka) to 19 numerów:

1.Aneta Mencfel
2.Monia
3.Kasia B
4.Mrude
5.Aśko
6.Mellanka
7.scrap joanny
8.Elunia
9.hania739
10.Allearte
11.CarmenAlice
12.pest
13.chanya13
14.Edilza Teixeira
15.Solange Barreto
16.joyanna
17.Ewelina
18.Kasia
19.elwira-k

Zrobiłam losowanie tradycyjne, bo okazało się, że random oszukuje jakoś dziwnie, a chciałam żeby było sprawiedliwie.

Każdy miał swój los....

Wielkie (i chyba troche brudne) łapsko Mateusza wylosowało.....

No i mamy CarmenAlice

Gratuluję i proszę Cię o wysłanie adresu na mojego maila :)

A tak wogóle to jajo wszystkim baaaardzo dziękuje za przemiłe komentarze, z tego wszystkiego trochę się zawstydziło i dziś już poszło spać a jutro będzie podróżować... dokąd ? tego sie dowie jak sie obudzi :)

1 komentarz: