sobota, 3 marca 2012

Bo we mnie jest sex... :)

Album na specjalne zamówienie do oprawy zdjęć z bardzo szczególnej sesji fototograficznej. Chciałam połączyć tutaj elegancki perłowy papier z papierem z recyklingu. Pomysł od dawna był w mojej głowie, więc jak nadarzyła się okazja odrazu go wykorzystałam. Chyba wyszło to co chciałam. Na zdjęciach nie widać tylko jedenej fantastycznej rzeczy a mianowicie fali (nierówności) jaką zrobiłam na okładce :)
Fotek ze środka jest niewiele ze względu na bardzo intymny charakter zdjęć modelki. Natomiast okładkę można podziwiać do woli, bo nie mogłam się zdecydować na konkretne zdjęcie :)


Pozdrawiam odwiedzających mojego bloga i życzę miłej i twórczej niedzieli.
Buzialki :)

12 komentarzy:

  1. Świetne, liczę na barwy wiosenne :). Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam HJG

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wyszedł!!
    Świetnie dobrane papiery i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny :)

    PS. Wyłącz proszę weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ????? a co to jest weryfikacja obrazkowa i jak sie to wyłącza ?? boziu pewnie coś włączyłam, a że się kompletnie nie znam na blogerze to będę miała to do końca życia buuuuu
    Jak ktoś wie jak to wyłączyć to prosze o pomoc...
    A tak wogóle to dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest fantastyczny =] Wygląda obłędnie =] Na żywo musi wyglądać bosko =]

    A weryfikację trzeba sprawdzić w ustawieniach konta blogger-komentarze. Tam jest pytanie o pokazywanie weryfikacji obrazkowej =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny album, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Beatko i za miłe słowo i za pomoc techniczną, już załatwione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No problemo =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!!!!!!!
    Szcególnie okładka mnie zachywca!!!

    OdpowiedzUsuń