piątek, 1 listopada 2013

Szarugi jesieni

Tak brzmi tytuł wyzwania Lakuny na Scrapujących Polkach .
Mam szczęście być w zespole tych mega zdolnych kartkowych projektantek
i dlatego zachęcam Was do udziału w wyzwaniu.
Zajrzyjcie koniecznie do działu  KARTKI  i zobaczcie wszystkie prace naszego zespołu. 

Temat jest trudny, każdy bowiem widzi szarugi jesieni inaczej.
Mnie kojarzą się z pierwszymi przymrozkami czyli z białym i szarym kolorem
z dodatkiem resztek niedawno minionej złotej jesieni,
dlatego w mojej pracy zobaczycie jeszcze połyskujące złoto.







Życzę miłego Wszystkim świętowania
a w wolnej chwili zajrzyjcie do Scrapujących Polek  :)


11 komentarzy:

  1. Необычная! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są niepowtarzalne i cudowne po prostu mnie czarują :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kartka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje karty są bardzo piękne. Niezwykłe i wspaniałe.
    Your cards are very beautiful. Unusual and wonderful.
    Ваши открытки очень красивые. Необыкновенно и замечательно.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że mogą być różne interpretacje....dla mnie to bardziej zima w promieniach słońca....ale jedno jest pewne - piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Another stunning card Dorota!! Absolutely love it!! ox

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się na tym wyzwanie, no, ale jak tu brać udział z taką konkurencją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna...Jesteś mistrzynią w doborze kolorów...te złote akcenty są powalające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorota!! Very-very-very-very... beautiful~!!

    OdpowiedzUsuń