sobota, 16 listopada 2013

Jest takie miejsce....

... w Lublinie :)


Dzisiaj w tym niezwykłym miejscu miałam wielką przyjemność poprowadzić warsztaty,
spotkać fantastyczne dziewczyny i naładować się pozytywną energią :)

Dziękuję z całego serca właścicielom sklepu
za możliwość poscrapowania w tym wyjątkowym, artystycznym zakątku.

Oto kilka zdjęć ze sklepu,
zdjęcia podczas warsztatów robili wszyscy oprócz mnie więc może sie ktoś podzieli to pokażę :)









W sklepie zrobiłam zakupy i już działam, efekty jutro :)

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz bardzo dziękuję :)

28 komentarzy:

  1. mogłabym tam zamieszkać... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) chyba mieli mnie juz dość na koniec :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę :) czemu ja mam tak dalekoooo :( Szóste zdjęcie coś mi przypomina ;) Pozdrawiam Cię Dorotko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Twoje kartki stoją w gablotach jak brylanty w Aparcie :) pięknie sie prezentują :)

      Usuń
  3. Wspaniały sklep.Jak pięknie wszystko wyeksponowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ! Wspaniale miejsce ! Szkoda ,że w moim mieście nie ma takiego sklepu ... Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, już działasz:) ja również dziękuję za miło i twórczo spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 <3 <3 coś czuję, ze po studiach zamieszkam w Lublinie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się taki...:)własny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O chciałoby się tam być. Następnym razem też tam pojadę.
    Super sklep.
    Pozdrawiam.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. O mammmuusssiu, bylabym w raju......:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne miejsce... i czekam na efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. toż to chyba raj prawdziwy! Ależ bym szalała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie miejsca, ale są one zgubne dla mojej kieszeni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sklep wspaniały a i warsztaty nie gorsze. Co do zdjęć- to spoko- ja tez się zorientowałam, że żadnego nie zrobiłam... Czekam na resztę świata, na publikacje ;-D Karteczki "obfocę" dzisiaj i wrzucę na bloga. Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za cudownie spędzony czas ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to raj ! Aż mi się oczy zaszkliły jak zobaczyłam to wszytko takie piękne, wyeksponowane, pięknie zaaranżowane...a u mnie tylko Hobby Craft:( taki marketowy, bez duszy. Szkoda, że nie mam możliwości uczestniczenia w takich warsztatach, a prowadzonych przez Ciebie Dorotko...marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, this looks like one amazing shop!! I wonder where they get all these amazing decoupage papers and serviettes??? Wished I could come and visit (and attend one of your workshops....)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep jest wspaniały a warsztaty z Tobą świetne. Dziękuję za wszystkie rady i podpowiedzi oraz za super atmosferę. Czas minął tak szybko i niepostrzeżenie jakby to była chwilka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile tu skarbów, ach :) W takim razie niecierpliwie czekam na Twoje najnowsze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, ale wspaniałe miejsce, majątek bym tam straciła... i wcale bym nie żałowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany byłaś w raju ????

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh Raj, Raj na ziemi ! Gdybym tak wygrała w totka to bym sobie poszła do takiego sklepu i bym chichotała z uciechy i szczescia.Wydałabym małą fortunkę na kwiatki i rzeczy z drewna i inne przydaśki ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że u mnie nie ma takiego sklepu...
    Wspaniałe rzeczy na półeczkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń