niedziela, 10 listopada 2013

Mroźnie

Wczoraj w Rzeszowie prowadziłam warsztaty,
na których razem z dziewczynami tworzyłyśmy kartki
z kolekcji  Zimowa Opowieść .
Oprócz  Galerii Papieru naszym sponsorem była również Agateria ,
dlatego nakręcona wczorajszym dniem dzisiaj od rana w domowym zaciszu
kartkowałam i stemplowałam na zimowo :)

Oto efekty mojej pracy...



Już niedługo relacja z warsztatów w Rzeszowie
a tym czasem zapraszam na podobne kartkowe warsztaty do Lublina,
gdzie organizatorem jest nowy sklep


Podczas warsztatów potniemy kolekcje papierów Studio75
oraz wykorzystamy cudowne stempelki Agaterii,
między innymi takie jak na dzisiejszych kartkach :)

Buziaki :)






21 komentarzy:

  1. Kolejne piękne kartki. Będą dla mnie inspiracją, tym bardziej, że sporo wiadomości otrzymałam na warsztatach w Rzeszowie.
    Serdecznie za wspaniałe warsztaty, miłą atmosferę, za wiedzę, którą się Pani dzieli DZIĘKUJĘ.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. You do gorgeous works!
    I am delighted!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful cards, as usual !
    Have a nice sunday, hugs Erica ☼

    OdpowiedzUsuń
  4. ..a ten śnieg to czym robiony?
    ..co jakiś czas oglądam Pani prace sa bardzo ciekawe .. ma Pani talent;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zwykła farba akrylowa i brokat, a perełki z Perlen-pena :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo;)))) muszę spróbować;))

      Usuń
  5. Przepiękne karteczki. Śnieżne i mroźne ale niezwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Doroto, padam na twarz przed Twoim talentem :) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki. Cudne. Trzymam kciuki, Żeby mąż miał zmianę w pracy taką, która pozwoli mi na przyjazd do Lublina. Oj, trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ja już nie komentuję bo słów mi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FENOMENALNE...Jesteś niewyczerpaną inspiracją:)
    podziwiam i bardzo, bardzo dziękuję Ci za to , że otworzyłaś przede mną swoje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj mam nadzieję, że mi się uda zapisać i być:) oj ...marzy mi się....a karteczki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne:), nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie tu! Zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. your achievements are beautiful I love your new subscriber a new letter pretty

    OdpowiedzUsuń