wtorek, 12 listopada 2013

Świąteczne obrazki...

... w karteczkowej oprawie.
Wszystkie 4 powstały z kolekcji Riddersholm Design








Okienko i gałązki wycięłam ze ślicznego śnieżnobiałego papieru brokatowego ze Studio75






Pięknie dziękuję za tyle komentarzy pod sukieneczką,
niestety jest o wiele ładniejsza na żywo, dzień był wyjątkowow ponury
a fotograf ze mnie średni, więc tym bardziej cieszy mnie, że jednak się podobała .

DZIĘKUJĘ :)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dobrej nocy życzę :)

32 komentarze:

  1. Prześliczne! Podobaja mi się zwłaszcza te z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, dwie pierwsze to moje faworytki - przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, zwlaszcza z ptaszkami i pierwsza z okienkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej ujęły te z czerwonymi dodatkami, chociaż wszystkie są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne z cudownym, świątecznym klimatem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku skąd wy bierzecie kobietki tyle czasu żeby robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obrazki, w Twoim wydaniu nabrały wyjątkowej magii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful Christmas cards!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne!!
    każda karteczka wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne.Późno już,spać nie mogę a po takich doznaniach to już wcale.

    OdpowiedzUsuń
  11. No pięknie :) jest klimat :) te 2 pierwsze to już szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne Kartki! Po prostu fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne!!! Śliczne klimaty wyczarowałaś na karteczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są idealna, piękne, starannie wykonane- wszystko mi się w nich podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Уютно, волшебно!!! Очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, też chciałabym takie robić. Na razie moje nie są takie piękne.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2013/11/Nowe-dwie-kartki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ! Mnie najbardziej urzekła ta z ptaszkami :-) Wspaniale dobrane dodatki i kolory :-) No i ta precyzja - podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is stunning !
    Hugs Erica ☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ one pięknie błyszczą :) Cudowne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są cudne,ale moja faworytka to ta z białym okienkiem przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. All of these cards are simply stunning. You make wonderful Christmas/winter cards.

    Paula x x x

    OdpowiedzUsuń
  22. Восхитительные открытки, полный восторг!!!!

    OdpowiedzUsuń