niedziela, 17 listopada 2013

Dla leśnego ludka :)

Dzisiejsza praca jest kontynuacją wczorajszego twórczego dnia spędzonego w Lublinie.
Dzięki swojej pasji spotykam cały czas na swojej drodze niezwykłe osoby,
jedną z Nich niewątpliwie jest Ania, pomysłodawczyni sklepu
Art & Hobby Studio w Lublinie 
w którym nie tylko można zrobić wspaniałe zakupy, ale też powarsztatować,
pogadać z utalentowanym personelem: Emilią i Aldoną, dziewczynami,które znają się
na wielu dziedzinach sztuki i rękodzieła a co najważniejsze pooddychać innym powietrzem, 
które mnie przynajmniej natchnęło wczoraj mimo zmęczenia do dalszej pracy :)
W sklepiku kupiłam kilka pudełeczek do decoupage i budkę,
którą metodą scrapbookingu ozdobiłam cudnymi papierami
Galerii Papieru - Zimowa opowieść .


Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego niedzielnego popołudnia :)

38 komentarzy:

  1. Domek jest śliczny :)
    Też bardzo chciałam wziąć udział w warsztatach, niestety akurat na ten weekend musiałam wyjechać z Lublina.
    Ale widziałam na zdjęciach, że na warsztaty zdecydowała się moja koleżanka, więc o wszystko wypytam ją jak się spotkamy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! jest cudowny! Strasznie podoba mi się ta strzecha z gałązek, listków i innych rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ,jeśli będzie dla kogoś prezentem to już mu zazdroszczę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooch- cudny jest ten domek! magiczny głównie dzięki pięknie warstwowanemu dachowi! Cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!! odjęło mi mowę!!! genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wymiękam ;) odjazdowa! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudo! Taki domek pokochac można od pierwszego wejrzenia i to na zabój:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oniemiałam i trwam w zachwycie - PIĘKNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. no a ja nie mogę znaleźć słów na opisanie teog dzieła - może użyję tu tego które mam w głowie od pierwszego momentu gdy zobaczyłam ten domek - GORGEOUS!!! Tak mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny...jako ludek nieduży choć okrąglutki mogłabym zamieszkać w takim WYPASIONYM domku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Budka ozdobiona wspaniale. Zimowo i pięknie. A domki dla ptaszków ostatnio na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny domek, też chciałam wziąć udział w warsztatach niestety w soboty pracuję i godziny nie są dogodne dla mnie a tak chciałam Cię poznać osobiście bo tworzysz piękne rzeczy, może kiedyś się uda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ cudowny domek :) szkoda, że mam tak daleko do Lublina :( bliżej do Lubina ale tam nie ma takiego cudownego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudny...do pełni brakuje mu tylko chyba jakiegoś ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna !!!... do takiej budki każdy ptak z chęcią by zajrzał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Aż chce się zostać nawet wróblem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny. Dorotko jesteś jak błyskawica. Wczoraj warsztaty a dziś już pokazujesz nam takie cudo. Trzeba było jeszcze zapytać Cię, jak Ty ten czas potrafisz wykorzystać, by wszytko był zrobione tak szybko i pieknie? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się cieszę, że mogłyśmy sie wreszcie poznać tak bliżej :)

      Usuń
  18. Patrzę, oglądam, przyglądam się.. i wciąż mało, bo za każdym razem odkrywam nowy drobiazg! Ile tu detali, ile cudowności. Przepiękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaglądam tu raz po raz , i zawsze cieszą i zaskakują mnie Twoje prace , takie piękne i dopracowane .
    Iw.

    OdpowiedzUsuń
  20. Budka obłędna,patrzę i patrzę i ciągle podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Budka magiczna. Uwielbiam oglądać te wszystkie szczególiki. Cudna kompozycja. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  22. PIękny domek dla zimowego elfika! Może w takich mieszkają pomocnicy Świętego Mikołaja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna budka, jestem nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  24. This is fantastic. You are so good at adding so many wonderful details.

    OdpowiedzUsuń
  25. Дорота, ты чудо!!! сотворить такую красоту!!! как же мне нравится!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Magic house!!! like it very much!!

    OdpowiedzUsuń
  27. This is absolutely stunning. WOW!!! Your work is beautiful.
    Paula xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłabym w nim zamieszkać tak mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń