piątek, 1 grudnia 2017

Weekend wróżb i magii oraz oficjalne przeprosiny dla moskiewskich kursantek

W tej chwili powinnam być w podróży do Moskwy... 
niestety z przyczyn nie zawinionych przeze mnie 
(zmiana procedur w sprawie wydawania wiz do Rosji i wydłużenie terminu)
 jestem w domu...
Najmocniej przepraszam Wszystkie Rosjanki, 
które jutro miały mnie oczekiwać w Moskwie. 
Jest mi bardzo bardzo przykro, 
że nasze spotkanie już raz przekładane nie doszło do skutku :(

***

Siedząc w domu cóż może robić człowiek taki jak ja ? otóż tworzy bez opamiętania...

Trwa Andrzejkowy weekend wróż i magii, 
dlatego tez powstała kolejna praca w tym klimacie, 
która może być doskonałym prezentem dla fana Harrego Pottera.
Box ma kieszonkę na pieniążki, 
można też wsunąć drobny bilecik z życzeniami.

Zobaczcie kolekcję Magic Night
i nową kolekcję tekturek, którą już w ten weekend
 będziecie mogli kupić w Scrapińcu.

Media i dodatki od Finnabair oraz Zielone Koty


Pozdrawiam serdecznie,
Dorota

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny Dorotko, mowę mi odjęło wprost :D
    Buziak wielki

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, NIESAMOWITE... Zachwycasz i inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Cudne!
    Czarowne wprost!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten box jest...... niesamowity, cudny, boski....brak słów żeby określić...😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny box! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny , nieziemski , magiczny , ..... :) Pani Dorotko , w tym malutkim pudełeczku zmieściła Pani całą magię i czarodziejstwo Hogwartu :)
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń