czwartek, 30 listopada 2017

The Great Book of Magic

Są rzeczy, które przekracza ludzka wyobraźnia ... 
i jest świat mroczny, niedostępny - jednych przeraża, drugich fascynuje
... ja stoję po tej drugiej stronie ;)

Album jest jedną z propozycji warsztatowych na rok 2018, 
przy okazji od razu dodam, że dla romantyków też się coś znajdzie, 
nie przerażajcie się proszę :)


A dziś zobaczcie ten magiczny album wykonany z dwóch najnowszych kolekcji
 UHK Gallery


Nowości ze Scrapińca też nie zabrakło 
- już za chwileczkę na półkach pojawi się kolekcja ??? 

Baza albumowa duża 21x21 cm, gruba
- specjalnie do mediowania od Eco Scrapbooking

Media wszelakie od Finnabair

A teraz już zdjęcia ....


Serdecznie zapraszam na warsztaty w przyszłym roku :)

Dorota

14 komentarzy:

  1. Album piękny, chociaż ja należę do tych bardziej ,,strachliwych" i wolę te romantyczne Pani dzieła. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że planujesz warsztaty gdzieś w okolicach Krakowa... Album jest cudnie mroczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się nie podoba!Co tam wkleić?Jakie zdjęcia?Nie mam pojęcia co autorka miała na myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widac wpisującemu anonimowego kompletnie brakuje inwencji twórczej... odwagi tez na wpisanie imienia

      Usuń
    2. Pani Dorociu, ale ten anonim nam się pojawia i znika !!! Pozdrawiam Edyta :)

      Usuń
  4. Album jest piękny :) Choć w głębi duszy jestem romantyczką , to mnie taki mroczny świat wciąga i intryguje :)
    I mam nadzieję na warsztaty :)

    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to Ty inspirowałaś swoją pracą Michała Szpaka, gdy pisał piosenkę "Don't poison on your heart"?
    Dorota, no zaje.... nie mogę napisać dalej.;-)
    Zaskakujesz...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały album ! Twoj talent Dorotko jest nieziemski ! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Album piękny. Chciałabym taki zrobić. Liczę na warsztaty w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo :), moja wnusia jest fanką Harrego Pottera, to akuratnie dla niej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,magiczne wykonanie ! Cudowny album:-D

    OdpowiedzUsuń