środa, 29 listopada 2017

Kominek

Brakuje tylko drewna w środku i kolędy w tle...

Baza na kominek 14craftbar
Media - Patina Effect Paste od  Finnabair



Chciałam BARDZO SERDECZNIE Wszystkim podziękować
 za oddane na mnie głosy w tegorocznym konkursie na Art in Town.

To ogromny zaszczyt otrzymać tę prestiżową nagrodę już po raz drugi :)
Obiecuję, że zrobię wszystko, żeby Wsze głosy ie poszły na marne :)
DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA!


Może się nie pogryzą ;)


Miłego i twórczego dnia Kochani :)

Dorota


12 komentarzy:

  1. kominek klimatyczny, a mrówki przegenialne i w pełni zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominek przecudownej urody. Mrówki pracują w zespole, żeby nakarmić swoja królową, więc sądzę, że nasza Mistrzyni będzie się miała dobrze i przez kolejny rok zachwycać nas będzie swoimi pracami.Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody! Kominek bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Дорота, какая сказка этот камин из старого чулана! Волшебство! Браво мастеру!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Dorotko , z całego serca GRATULUJĘ NAGRODY w konkursie Art In Town 2017 :)

    Kiedy przed rokiem , na swojej drodze ze scrapbookingiem , spotkałam Panią , nie wiedziałam co mnie czeka :) Od pierwszych chwil , kiedy natknęłam się na Pani prace , byłam nimi zauroczona :) Do dzisiaj pamiętam te śliczne niebieskie kartki świąteczne z choinkami , którymi tak bardzo się zachwyciłam :) I pamiętam też , co mi Pani wtedy przez swoją skromność powiedziała :) I to piękne uczucie trwa nadal , nie przemija , wręcz odwrotnie , jeszcze narasta :) Steve Jobs powiedział ,, Jedyną drogą do tworzenia wielkich rzeczy , jest kochanie tego , co się robi ". Pani Dorotko , że Pani na pewno kocha to co robi , nie mam najmniejszej wątpliwości , i że posiadła Pani klucz do tajemnicy piękna , również :)
    ,, Sensem życia jest znaleźć swój dar . Celem życia jest oddanie tego daru innym "( Pablo Picasso ) Pani już nie musi szukać sensu i daru życia, bo już go Pani znalazła :) I w piękny sposób , dzieli się nim Pani , z nami :) Dziękuję za wszystkie Pani inspiracje , którymi dzieliła się Pani ze mną , za wiedzę , za spotkania , za to że mogłam uczyć się od Mistrzyni :) Za to wszystko , co przez ten ostatni rok od Pani otrzymałam :) Dziękuję :)))

    A kominek jest cudowny :) Czuję to ciepło płynące z niego :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko usiąść i popłakać sobie... ze wzruszenia...
      Dziękuję Pai Alicjo z całego serca <3

      Usuń
  8. Doroto...Kocham wszystko co TWORZYSZ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko jakoś przegapiłam ten wpis... jak mogłam... Moje najszczersze gratulacje!!!! Głosowałam i ja :)

    OdpowiedzUsuń