niedziela, 24 sierpnia 2014

Z tiulem...

Na galeriowych półkach zagości lata moment piękna,
 niezwykle kolorowa świąteczna kolekcja, widzieliście już zajawki ?

Niestety do świąt mamy jeszcze całe 4 miesiące
 i ja jeszcze mam zamiar cieszyć się latem i letnimi kompozycjami.

Kartki świąteczne oczywiście chodzą mi po głowie i zobaczycie na pewno nie jedną, 
ale jeszcze chwilę zejdzie zanim na dobre zagoszczą świąteczne dodatki na moim biureczku.

Dzisiaj lekkie ślubne kompozycje
 w połączeniu z tiulem i delikatnymi różyczkami.

Wszystkie komplety powstały z mojej ulubionej kolekcji
















Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałej niedzieli :)

Dorota

16 komentarzy:

  1. Śliczności , a serce z różyczek naj..... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Ta z sercem z różyczek najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne. I mnie tez najbardziej urzekło serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno orzec, która najładniejsza;-) wszystkie mają w sobie to coś, coś co jest cząstką Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne...to różane serce...AHH-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wszystkie, trudno wybrać faworyta, ale chyba serce z róż wygrywa - jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. Najbardziej lubię ślubne kartki w takim wydaniu. Kartka z różanym serduszkiem jest urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wszystkie Doroto powalasz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabuloso seu trabalho, Dorota! Me encanta! É tudo tão lindo!
    Deixo um abraço,
    Marlei

    OdpowiedzUsuń
  10. każda piękna...papierowe cudeńka...na żywo jeszcze bardziej ZACHWYCAJĄCE:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności!!. Coraz fajniejsze są te wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, ach, ach!!! To za Twoją sprawą Dorotko pokochałam tiul i nie miałam najmniejszych oporów, kiedy kupowałam go w ogromnej rolce, i chociaż stosunkowo rzadko go używam:)

    OdpowiedzUsuń