niedziela, 17 sierpnia 2014

Letnie pastele

Dzisiejszy chłodniejszy niż zazwyczaj poranek uzmysłowił mi,
 że niestety lato dobiega końca. 
Nie wiem czemu zawsze z radością żegnam zimę 
a kończące się lato napawa mnie smutkiem. 
Czuję, że mogłabym zamieszkać w kraju w którym zawsze jest zielono i ciepło.

Długo jeszcze będę rozstawać się z letnimi, pięknymi kolorami
 zanim zagoszczą u mnie zimowe kartki.

Dzisiaj dwie kartki z kolekcji bardzo wiosenno - letniej



Cały czas są w sprzedaży bloczki z tej kolekcji zarówno małe  
wzbogacone w papiery z pierwszej kolekcji Usłane różami jak i duże .

Duży bloczek ma jeden papier w kolorze jasnego pomarańczu jak rewers okładki 
i ten papier wykorzystałam w moich dzisiejszych kartkach.












Tekturkę ze Scrapińca pomalowałam tym razem na lekki turkusowy kolor.

Piękne kwiaty ze sklepu Scrapki.pl

Życzę Wam cudownej niedzieli :)

Dorota

12 komentarzy:

  1. Очень красивые открытки! Палитра приятная!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Zaskoczyłaś mnie tymi kolorami , takie nie Twoje :-) Ale warstwy ,sznureczki,ułożenie kwiatów świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory fantastyczne! Takie żywe :) Prace cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne i to połączenie kolorów... Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie
    Rewelacyjna kolorystka ogromnie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to tylko do Hiszpanii hehe, a kartki jak zwykle cudne, ale ta pierwsza jest po prostu super!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne to połączenie kolorów, kartka zachwycająca:) Ja też nie lubię jak się robi zimno,brr

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie kolory - pełne radości i energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nietypowa kolorystyka jak na Ciebie- a i tak pięknie dobrane! Jak zwykle zachwycasz warstwami i doborem elementów! Super!

    OdpowiedzUsuń