poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Urodzinowy komplet

Wszystkie kolekcje Riddersholm Design  
są przepiękne bez wątpienia, ale kolekcja Tailgate Marked

ma dodatkowo nutę tajemniczości. 

Dzisiaj z tej właśnie kolekcji pokażę komplet na 29 Urodziny Bernadette.
















Na notesie i pudełeczku embossing 3D, 
ostatnio coraz częściej ozdabiam nim moje prace.

A dla tych, którzy znudzili się scrapbookingiem polecam filmy, 
które ostatnio obejrzałam:

Malowany welon (po raz piąty)

Kliknijcie w tytuł a przeniesiecie się na stronę Filmweb

Nadmieniam, że to dla tych, którzy lubią płakać na filmach :)


Życzę Wam cudownego tygodnia :)

Dorota


17 komentarzy:

  1. Piękny zestaw , zwłaszcza mediowy notes i pudełko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet cudowny jak każdy inny, bardzo podoba mi się Twój styl.
    Lubimy podobne filmy, dorzucę jeszcze "Pokutę", "Wiek niewinności" (ang "Now and then") i koniecznie "Dziewczynę z perłą" :) To tak na początek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet! I te kolory - wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak słów....z każdym kolejnym zdjęciem...zachwyt rośnie....CUDO

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowy, piękny , subtelny, z nutą tajemnicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet. Bardzo podoba mi się efekt embossingu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pudełeczko!!! Filmy widziałam i też mi się podobały choć teraz mam szajbę na thrillery i morderstwa:) Ja polecam 'Time traveler's wife' nie znam tytułu polskiego ale film piękny i jeden z moich ulubionych!!!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuś, jaki cudowny komplet!!! Jak zwykle przepięknie zestawiłaś kolory, Dorotko, cudnie wszystko skomponowałaś i jeszcze ten efektowny embossing - cudo absolutne!!! Jak fajnie, że pojawiły się tytuły filmów, bo właśnie naszło mnie na oglądnięcie czegoś w takim klimacie. Ze swej strony mogę polecić: " Życie ukryte w słowach", które odkryła dla mnie koleżanka, a do którego wracam, jak Ty Dorotko do "welonu" oraz trylogię: "Przed wschodem słońca", "Przed zachodem słońca", "Przed północą", na której kolejna część mogę poczekać nawet "te 10 lat" - dlaczego 10? - Zapraszam do obejrzenia kolejnych odsłoń słońca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś już ściągam filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po "Pamiętniku" - oglądałam po raz pierwszy - zwyłam się niemożliwie.

      Usuń
  10. Komplet świetny- bardzo kobiecy i jak zwykle obłędne kolory u Ciebie....Cudne! A i ja UWIELBIAM "Jeden dzień" - wracam do niego i wracam! Super film!!! Ja jeszcze lubię "Lucky one".

    OdpowiedzUsuń