poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Tag :)

W ramach inspiracji dla Scrapki.pl  
chciałam pokazać wesołe letnie kartki, ale pewien zbieg okoliczności 
natchnął mnie do stworzenia czegoś tajemniczego.

Te okoliczności to wczorajsza paskudna , pochmurna pogoda i film 
przez, który nie mogłam zasnąć, 
nie wspomnę już o tym ile łez wylałam w poduszkę.
Polecam Wszystkim "Życie ukryte w słowach" -
 i chociaż ani pogoda ani film kompletnie nic z tańcem wspólnego nie mają 
to każde z nich może kryć pewną tajemnicę ...





Ewuniu dziękuję za ten film, wiem, że będę do niego wracać, 
a moje życie po obejrzeniu nigdy już nie będzie takie samo... 
ale cenić je będę zdecydowanie bardziej :)

-----

Czy macie już wakacyjne wyjazdy za sobą ? 
mnie jakoś nie udało się w tym roku nigdzie wyjechać, 
więc czekam już na styczeń żeby ze spokojem planować wakacje w roku 2015 :)

Miłego i twórczego tygodnia Wam życzę :)

Dorota

9 komentarzy:

  1. Estupenda tag, Dorota! Adorei os dançarinos, as cores e os detalhes delicados que você usou...o visual ficou perfeito!
    Abraços,
    Marlei

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely tag. Wonderful design. Love it all.
    Thanks for showing Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna te kolorki podkreslaja tajemniczość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały tag, przepięknie ozdobiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś cudowność, Dorotko!!! Teraz wracając do tego filmu będę miała obraz Twojego taga przed oczami. Cieszę się, że ten tytuł wywarł na Tobie takie wrażenie.mnie "stało się" dokładnie to samo, kiedy obejrzałam go pierwszy, kolejny i kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń