niedziela, 10 sierpnia 2014

Dorożka

"Teraz dorożką zaczarowaną
jedzie pan młody z tą młodą panną
za miasto, gdzie jest stara kaplica,

i tam, jak w ślicznej starej piosence,
wiąże im stułą stęsknione ręce
ksiądz, co podobny jest do księżyca.

ZACZAROWANA DOROŻKA
ZACZAROWANY DOROŻKARZ
ZACZAROWANY KOŃ."

(fragment wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego)



Delikatne, idealne papiery to oczywiście kolekcja


Do kartki powstało pasujące pudełko, na pierwszym zdjęciu jego front.



A tuż całe.




I jeszcze kartka w całej swej okazałości :)


Dodatkowo papier ozdobiłam embossingiem, żeby było bardziej wytwornie.





Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was ilością zdjęć.

Dorożka oczywiście ze Scrapińca

Pozdrawiam serdecznie :)

20 komentarzy:

  1. Piękna praca niesamowicie wytworna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się nudzić oglądając Twoje piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycajacy komplet...brak słów....ach

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko!!! nie można oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę jeszcze trzy razy więcej zdjęć;) Cudny bkomplet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko jeszcze chciałam dopisać,że piękny wiersz kradnę do wykorzystania na przyszłość :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Małgosiu, tylko ja wybrałam z niego tę szczęśliwa część :) Uwielbiam Gałczyńskiego :)

      Usuń
  8. Czy ktoś już Ci mówił, że jesteś niesamowita w tym co robisz? wyjątkowe są Twoje prace, można się zatracić ....oglądając, oglądając .. oglądając.... bez końca....

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowny komplecik wszystko tak urocze tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie romantyczna inspiracja...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace, zawsze jak tu do Ciebie zaglądam, to nie moge wyjść z podziwu i oglądam oglądam oglądam....

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cudo !! A ta dorożka fantastyczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna podróż do kaplicy!!! Niesamowity efekt daje ten wypukły embossing, kusi mnie, by spróbować, ale aż się boję o efekty swoich prób.

    OdpowiedzUsuń