środa, 18 czerwca 2014

Wolność

Zapraszam Was do zabawy na blogu Scrapki.pl
Dziś nadeszła moja pora na pokazanie Wam pracy zainspirowanej słowem "Wolność".

Muszę przyznać, że troszkę się zmagałam z tym wyzwaniem. 
Większość prac, które wykonuję, to kartki i albumy. 
Nie bardzo wiedziałam, z której strony podejść do tego tematu. 
Ale pierwsze skojarzenie, które pojawiło się w mojej głowie to... motyle.

Postanowiłam zrobić tym razem coś troszkę innego. 
Tag to taka bardzo urocza forma, idealnie nadająca się do wykonania 
bardziej artystycznej pracy. 
Nie musi mieć konkretnego przeznaczenia. Jest po prostu ozdobą samą w sobie.









Pamiętajcie zatem - nawet jeśli wyzwanie na początku trochę Was onieśmiela
 - warto czasem się przełamać i szukać nowych rozwiązań. 
Może się okazać, że stworzycie coś, czego sami się po sobie nie spodziewaliście :)

Mój tag na pewno będzie mi o tym przypominał.


Do zrobienia motylkowego taga użyłam:

Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Gorgeous tag. Everything fits perfectly.
    Thanks for your inspiration Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, że gdy myślałam o tym wyzwaniu też pierwsze co przyszło mi do głowy to motyle??
    Tylko... ja jednak zrobię karteczkę... chyba ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że tym razem będe bardziej oryginalna stąd ten tag :)

      Usuń
  3. Wspaniałe dzieło! I przepiękne słowa.... dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalna,piękne skojarzenie i idealne przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń