sobota, 28 czerwca 2014

Warsztaty w Rzeszowie - krótka relacja :)

Dwa tygodnie temu miałam przyjemność prowadzić kolejne warsztaty w Rzeszowie.

Dziękuję Wszystkim za udział, jednocześnie przepraszam, 
że dopiero teraz zamieszczam relacje foto.

Szczególne podziękowania 
dla Marty - właścicielki Magicznej Kartki
która przemierzyła pół Polski żeby się ze mną spotkać.
 Dziękuję też Małgosi z DT Magicznej Kartki, 
za to, że wreszcie była z nami.

A teraz już Wasze cudowne kartki:


































I jeszcze na koniec grupowe zdjęcie, jak widać część już uciekła :) 
zostały te najbardziej wytrwałe scraperki :)


Podczas warsztatów pracowałyśmy z kolekcjami Studio75
oraz z papierem i kwiatami Prima Marketing.

Dziękuję jeszcze raz całemu zespołowi :)

11 komentarzy:

  1. Beautiful creations Love the colors.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  2. I tam tam byłam 3 kartki zrobiłam:) jak zawsze było FANTASTYCZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, i ja też, ja też zrobiłam ! I Cię wyściskałam ! :)

      Usuń
  3. Cudowności- nie mogę od nich wzroku oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je je je je !!! Ale było cudownie !!! W tak krótkim czasie, takie wspaniałe, rozbudowane kartki to dla mnie mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki fantastyczne! Zastanawiam się, czy jest jakaś szansa, że zorganizuje pani warsztaty bliżej Śląska:) Myślę, że nie tylko ja na nie czekam:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często mam zapytania ze Śląska więc całkiem możliwe :)

      Usuń
  6. Thank you so much for picking my card as one your winners from the teddies challenge, it is such an honour.
    Thank you for all your hard work in making the challenge so successful, it's a shame that the challenge is ending but I can totally understand your reasons and wish you all the best.
    Sue xx

    OdpowiedzUsuń