piątek, 27 czerwca 2014

Kolorowo

Ostatnio w sklepiku Scrapki.pl pojawiły się 
nowe dostawy przepięknych kwiatów Prima Marketing i Petaloo. 
Część z nich na pewno znacie już, ale jest też wiele nowości.

Ja dzisiaj chciałam pokazać kwiatuszki z zupełnie nowych kolekcji. 
Na pierwszej kartce królują kwiatuszki Prima - Gillian - Cinder 
w ślicznym szarym kolorze obsypane brokatem.

Drugą kartkę natomiast ozdobiłam różowymi, dużymi gardeniami. 
Kwiaty zrobione są z delikatnej pianki i wyglądają bardzo elegancko. 
Zobaczcie jak niewiele potrzeba, żeby ozdobić swoją kartkę.








Kartki zrobiłam z kolekcji Świeżo malowane

Uzyłam wykrojników Crafty Ann:

Mam nadzieję, że te proste formy kartek zainspirują Was do stworzenia własnych kompozycji z użyciem przepięknych kwiatów i papierów ze sklepu Scrapki.pl

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego weekendu :)

8 komentarzy: