poniedziałek, 2 czerwca 2014

Panna Oliwia :)

Nowe cudne papiery już za momencik zagoszczą na półkach Studio75

Papiery idealne na wiosenne i letnie kartki, tego właśnie trzeba mi było, 
delikatnych deseczek, różyczek, zieleni, romantycznych wzorów
 i boskich pastelowych kolorów, jestem w żywiole :)









Z okazji premiery nowej kolekcji zapraszamy na candy :


------------

I jeszcze jedno zaproszenie, tym razem na moje warsztaty do Rzeszowa, 
na których stworzymy piękne ślubne i okolicznościowe kartki, 
ukwiecone i romantyczne. 

Serdecznie zapraszam :)


Serdecznie Wszystkich pozdrawiam :)

Dorota

19 komentarzy:

  1. Wow, efekt niesamowity :0 szkoda tylko że warsztaty tak daleko odemnie z chęcią poszłabym się takich cudeniek nauczyć robić!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful and creative arrangements!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne karteczki, a wzór w deseczki to już mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam rację papiery są świetne ,a Twoje prace jak zawsze piękne ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie skomponowane karteczki! delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great flower works...loving the wisps of stringy stuff you add!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obydwie- ale pierwsza sprawia, że po prostu przebieram nóżkami z radości- jest REWELACYJNA- całokształtowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! I love your "wood" paper...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj żywioł daje boskie efekty, też chcę w taki wpaść!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. Jak Ty to robisz, że niby coś prostego, łatwego a tak cudownego. Nikt inny na to nie wpadł. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne! zwłaszcza ta pierwsza mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie proste a tak zadziwia, cudnie to zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Is there no end to your talent woman!? :) Your work is always so stunning!
    Bunny

    OdpowiedzUsuń