sobota, 14 czerwca 2014

Monochromatycznie

Dzisiaj spędziłam cudowny dzień w Rzeszowie na warsztatach kartkowych z dziewczynami, 
które uwielbiam i cieszę się na te nasze cykliczne już spotkania jak dzieciak.

Relację fotograficzną pokażę w najbliższych dniach a dziś moje karteczki, 
które zrobiłam już po powrocie do domu.

Dzisiaj miałam wielką przyjemność
 gościć na warsztatach dziewczyny z Magicznej Kartki
Martę - właścicielkę i Gosię z DT 
i to właśnie Gosia podczas warsztatów zrobiła kartkę w kolorach jak te moje, 
dzięki Gosiu za inspirację :)








Buziaki :)

10 komentarzy:

  1. No i to się wg Ciebie nazywa brak weny? To ja też tak chce...CUDA...ach

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! i ja się dziś może poinspiruję tymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły obydwie! Ale to ta z wianuszkiem skradała moje serce, dzięki zastosowaniu tulu ;-D Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko!
    cudnie wyszły te karteczki !!! jeszcze raz dziękuję za warsztaty w sobotę:) dostałam olbrzymią dawkę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful!
    I have just bought this wreath die so now have even more inspiration!
    Love all your work,
    XxxRuth

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności , wkomponowanie tiulu jak zawsze zachwycające :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są prześliczne i bardzo, bardzo się cieszę że miałam możliwość zupełnie przypadkowego zainspirowania kogoś tak mega-twórczego jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki , czemu ja takich nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne monochromatyczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń