niedziela, 13 grudnia 2015

Święta, święta...

Jakoś ciężko mi dzisiaj o świąteczny nastrój jak strugi deszczu za oknem.
Dobrze, że pamiętam jeszcze zimy
 jak było biało i ślicznie i przyznam, 
że chociaż wygodna jest taka bezmroźna zima, 
to czasem tęskno za tą prawdziwą mroźną i śnieżną.

Dzisiejsze mimo wszystko mroźne prace
 powstały z papierów z   Galerii Papieru Królewski Romans  

Jak zwykle nie zabrakło tekturek ze Scrapińca




















Sanie do ozdabiania znajdziecie w Scrapińcu


Miłej i spokojnej niedzieli Wszystkim życzę :)

Dorota

24 komentarze:

  1. No brakuje słów i już...Do wieczora będę oglądać...Pozdrawiam Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, co Ty zrobiłaś z takimi zwykłymi saniami - cuda jakieś .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace!!! Cuuuudaaaa :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko ukochana kiedy Ty odpoczywasz..... 😉CUDA CUDA nad CUDAMI 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi hi to były emotikony a wyszly znaki zapytania :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zimowo :)Sanie są piękne :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Cuda, ale ja jestem zwolenniczką kartek i albumów, które w Pani wykonaniu biją wszystkie autorki na ,,łeb". Sanie są piękne, ale jakoś nie lubię tych form przestrzennych.
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycasz i zaskakujesz jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PrZez dłuższy moment się zawiesiłam.Piękności:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Maravilloso y espectacular, me encanta!!!+
    Un besazo!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowe. Po prostu brak słów. Czarujesz jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkałam w Hiszpanii 3 lata i język znam :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpierw nie mogłam oderwać oczu od pięknych odcieni niebieskiego. Potem od całej pracy. A zaraz potem ujrzałam te słodkie reniferki i przepadłam totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Dorotko czekam na nowości. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń