niedziela, 2 lutego 2014

Zielono mi..

Ech marzy sie wiosna, zielona, ukwiecona, radosna... :)

Do swoich dzisiejszych kartek użyłam papierów zielonych

Pierwsza kartka jubileuszowa z piękną koroneczką i sznurkiem
na który naklejałam kawałki starej gazety.






Czy macie czasem pustkę w głowie ?
Siadacie w swoim warsztaciku, chcecie zrobić kartkę i nie macie pomysłu ?
Uwierzcie mi, ja też tak miewam :)
Obejrzyjcie zdjęcia z pokazów mody a pomysły zaczną się mnożyć.
Kartka, którą zobaczycie poniżej to kawałek sukienki z pokazu mody.





A oto fotka z pokazu mody...


Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego niedzielnego popołudnia :)

Dorota

28 komentarzy:

  1. Beautiful I love your blog and creations very much!
    Regards Ageeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się nawpatrywałam, że aż oczy bolą - coś cudownego, a już kawałek sukienki to cudo niewyobrażalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes niesamowita, no powiem szczerze, ze zawkoczylas mnie tym zdjęciem z pokazu mody..Ale to jest pomysl:))Dziekuje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Modowa kartka jest niesamowita!!! A do koronkowego serducha wzdycham ;)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga cała przyjemność po mojej stronie :) dzięki za szczebiotanie podczas powrotu z Lublina dzięki temu nie zasnęłam za kierownicą :)

      Usuń
  5. no nic nie powiem tylko, cuuuuda a zwłaszcza ta "niby" bez pomysłu, no rewelacja i kolory....oj piekności

    OdpowiedzUsuń
  6. no i kolejny odjazd...FENOMENALNE obie...achy i ochy lecą do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta inspirowana pokazem mody od razu skojarzyła się z wierszem Wierzyńskiego - Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną. :) Cudna jest. A serducho, oh, tylko powzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycasz:) Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace ;-D Takie wiosenne bardzo. Szczególnie ta druga skradła moje serce- pomysł z zainspirowaniem sie pokazem mody- oryginalny i jak widać bardzo owocny (kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne koronkowe serducho , gratuluję nowych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite i wspaniałe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieła! Dosłownie dzieła sztuki. Kłaniam się nisko, bo u mnie wiecznie pustka w tym obszarze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna inspiracja :) Kartki są cudowne. Ilość detali zachwyca, na każdym centymetrze kryją się niespodzianki... piękne, aż słów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne!!! piękne!!!!
    a ta "sukienkowa" to myślałam, że dla jakiegoś orgrodowego kierowcy ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne to szydełkowe serce i takie ogrodowe klimaty. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki ! Wspaniała inspiracja modowa , świetny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przestaniesz nas zaskakiwać prawda? i bardzo dobrze,uwielbiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są! Piękne i oryginalne. I zgadzam się- inspirację można znaleźć często w bardzo zaskakujących miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Twoim kartkom ja już mam wiosnę ( w sercu :))
    Inspiracja sukienką- efekt obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No nieprawdopodobne! Nigdy bym nie wpadła na takie źródło inspiracji :) Właśnie to kocham najbardziej w tej naszej papierkowej dłubaninie - nieskończoność możliwości :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja dostałam kartki od Doroty - na żywo są obłędne!!!!, świetna jakość!!!, wykonane na czas!!!, serdecznie Ci dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń