sobota, 22 lutego 2014

Wieczór z Enczą :)

To był niezwykły i naprawdę cudowny wieczór.
Aniu dziękuję !!
Wróciłam do domu już dobrze po ósmej i pomyśłałam,
że nie zdążę sie przygotować więc siadłam i zaczęłam oglądać.
Po pół godziny nie wytrzymałam i w biegu strałam się dogonić Anię,
to niestety mania scrapoholiczki chyba :)
Niestety nie dałam rady tylko patrzeć, w rezultacie udało mi się zrobic obydwie prace.
Juz żałuję, że przegapiłam wieczory z Olgą,
od tej chwili napewno już żadnego nie przepuszczę :)

A niżej efekty wczorajszego boskiego wieczoru/nocy (bo skończyło się coś koło 23-ej)







Jeszcze raz dziękuję Ani za cudowny wieczór :)

Pozdrawiam serdecznie:)

31 komentarzy:

  1. Niesamowite, jedne z najpiękniejszych jakie widziałam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wyszyły pięknie :D Ta druga jest świetna, ja swoją drugą muszę dokończyć, dokleić kilka drobiazgów i będzie gotowe :)
    Pozdrawiam i cieszę się że też mogłam wczoraj brać udział w tych warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem pełna ogromnego uznania i zachwytu - dla samej liczby "2 w 1" (pierwsza odnosi się do kartek, druga do wieczoru) i oczywiście dla cudowności tych karteczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe :) przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszły! Ja niestety tylko oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszły :)
    Ja jestem na feriach u mamy i tylko dratwę miałam pod ręką ;) Oglądałyśmy z mamą do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki,zwłaszcza pierwsza przyciąga wzrok wieloma warstwami i wystającymi elementami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są prześliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe obie karteczki, ale ta druga spowodowała,że moje serce zaczęło bić szybciej.Przepiękna!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne obie...podziwiam i ogromnie żałuję ze nie mogłam wziąć udziału ...choć tak bardzo chciałam....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszły prześliczne!!! Jak pomyślę, że jeszcze zaczynałaś z półgodzinnym opóźnieniem to jestem pod wrażeniem!!! ja nie nadążyłabym na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko, piękne prace, dziękuję ze dołaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była czysta przyjemność :)
      Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę :)

      Usuń
  13. Śliczne są obie. :)
    Ja po warsztatach z Olgą, które tylko oglądałam postanowiłam, że będę uczestniczyć czynnie. :)
    Nie potrafiłam usiedzieć, a nie maiłam nic pod ręką. Teraz się przygotowałam, prawie. ;)
    Podziwiam Cię Dorotko, że mimo opóźnienia dogoniłaś wszystkich i wszyły Ci takie dopracowane karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Дорота, первая покорила!!

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak! cudnie spędzony czas :) Piękne Twoje kartki :) i ile w nich detali!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety pozostałam bierną obserwatorką, a teraz mam ślinotok oglądając tak cudne rezultaty wczorajszych warsztatów :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fenomenalne!!! Mam nadzieje, że w końcu znajdę czas i dołączę czynnie do warsztatów...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne! Kiedy odbywają się te kursy on-line? Gdzieś są zapowiedzi kolejnych? I cy można gdzieś zobaczyć "powtórkę"?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna robota!!!! rewelacyjnie zachowałaś w nich swój niepowtarzalny styl!!!!!

    OdpowiedzUsuń