niedziela, 9 lutego 2014

Małe kobietki i relacja z warsztatów w Warszawie :)

... to nazwa najnowszej kolekcji papierów z Galerii Papieru
Papierki przywiozłam wczoraj ze zlotu Craft Wawa i od razu trafiły na mój warsztacik :)

Piękne stemple z Agaterii

A oto efekty...








Wczoraj w Warszawie na zlocie prowadziłam warsztaty, które na długo zapamiętam :)
Spotkałam osóbki, które znałam tylko wirtualnie.
Dziękuję dziewczyny i chłopaku :) za fantastycznie spędzony czas, 
za miłe słowa i ciepłą atmosferę, mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy.

I krótka relacja fotograficzna :)


Byłam też pod budynkiem ukochanej Trójki :) Musiałam :)


Pozdrawiam serdecznie :)
Dorota

10 komentarzy:

  1. Wiem...ze na Twoich warsztatach jest fantastycznie..., najlepsza atmosfera. ....dlatego nie zazdroszczę...tylko cieszę się że wszyscy mieli tak wielką przyjemność i radość jak ja z Twoich warsztatów....dlatego namawiam Cię już na następne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki:) Warsztaty widać udane i bardzo owocne. Dorotko, skrzydła się znajdą nawet kilka par, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie zrobiłam taga z Twoim kluczykiem :)

      Usuń
  3. Super kartki, oj widze, że się tam działo, działo..Przepiękne dzieła !!

    OdpowiedzUsuń
  4. How beautiful these cards, wowwww,
    and what a nice pictures, looks like real fun ☺

    Have a nice and creative evening !
    Hugs & luv Erica ¤
    {Heidebloempjuh}

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowite spotkanie ,wspaniałe notesy powstały :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki cudne!
    Dziękuję za wczorajsze warsztaty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Dorotko.
    Warsztaty u Ciebie zawsze są świetne z cudowna atmosferą, więc nie dziwię się ze powstało tyle pięknych prac. :)
    Szkoda, że nie udało nam się spotkać choć w przelocie. :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń