niedziela, 23 lutego 2014

Wielkanoc w stylu vintage

Dzisiaj połączyłam dwie kolekcje
Galerii Papieru i zrobiłam karteczki w stylu vintage
z wielkanocnymi pisankami w roli głównej
i cudnymi stempelkami z  Agaterii .
Galeriowe kolekcje mają to do siebie,
że jedna pasuje do drugiej i tak naprawdę ciężko nie znaleźć na półkach
jakiegoś swojego ulubionego koloru.
Moje dzisiajesze kartki powstały
z zeszłorocznej kolekcji  Biała Róża i z najnowszej Małe kobietki .
Kartki mocno wytuszowałam nadając im starociowego wyglądu.
Zobaczcie sami...










Pozdrawiam serdecznie :)
Dorota

32 komentarze:

  1. Gorgeous layered cards using so many wonderful techniques!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko zdradź proszę tajemnicę kwiat ka - z ostatniego zdjęcia. Kartki mnie po prostu unieruchomiły przed komputerem i nie pozwalają się od siebie oderwać - oszałamiająco piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - kwiat z firmy Petaloo - tez mnie zauroczył :)

      Usuń
    2. Już wiem co to za kwiatek :) - nadal siedzę przy kartkach :)

      Usuń
  3. Przepiekne, dziekuje za inspiracje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, spdobały mi się szczególnie za to, że są w innym stylu niż ten, który zwykle kojaży się z wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już słów zabrakło.... CUDOWNE!!! i te kolory, aaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Так элегантно! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda ta Wilekanoc w Twoim wydaniu!!!! Jak zwykle genialne połączenie kolorów! ty się zastanów nas swoją linią papierów, mówię Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ale ja w głowie to mam mnóstwo pomysłów tylko z komputerem jakoś się minęliśmy, wręcz mi szkoda czasu na niego i nie znam żadnego programu graficznego :(

      Usuń
  8. Przepiękny wstęp do Wielkanocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to już nie wiem, jak opisywać Twoje prace, słów zaczyna brakować, bo tak tylko ciągle cudowne, piękne, rewelacyjne, zachwycające... No, ale cóż przecież są cudownopięknorewelacyjnozachwycające! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne inspiracje Wielkanocne. Ogromnie podobają mi się kompozycje na tych kartkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. majstersztyk...cudeńka w każdym calu...:) zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  12. W takiej kolorystyce czujesz się jak ryba w wodzie, chyba się powtarzam... zachwycające i nietuzinkowe inspiracje wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonałe są! Jak ja kocham takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful and gorgeous cards.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! I takie Twoje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No co tu dodać, ja UWIELBIAM Twoje prace i Twój styl Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! Brak mi słów po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już uwielbiam Wielkanoc w Twojej palecie kolorystycznej :) Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie piękne i bardzo wymowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kolory i tyle dodatków, kartki wyglądają na prawdę niesamowicie, chciałabym tak umieć ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń