piątek, 15 czerwca 2012

Usłane różami....


Ten miesiąc jest ważny dla mnie pod wieloma względami jeśli chodzi o moją twórczą pracę :) Właśnie dziś dołączam do zespołu projektantek z Galerii Papieru i nie muszę nikomu mówić jaka to dla mnie radość. Kocham Galerię za przepiękne romantyczne papiery, to raj dla takich jak ja, cudownie delikatne kolekcje dają nam pole do popisu :) Zdaję sobie sprawę jednocześnie z tego jak uzdolnione są projektantki GP, mam nadzieję, że sprostam postawionym zadaniom i może czasem kogoś zainspiruję :)
Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej pracy w ramach DT zrobionej z przepięknej kolekcji Usłane Różami 01 i Usłane Różami 02 .























16 komentarzy:

  1. Prześliczny ten album. Taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko pniesz się do góry!!! =] Gratuluję serdecznie =]
    Masz ogrom pracy... ale jakość Twoich prac jest, jak zwykle powalająca =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest i album i kartka. Pozazdrościć można jego przyszłym właścicielom :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję... ja nie nadążam komentować, w takim tempie robisz prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!! Ja jestem inspirowana za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka jest rewelacyjna ! cały projekt bardzo elegancki, nieprzeładowany. Gratuluję dołączenia do DT Galerii !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Gratuluję dołączenia do DT Galerii Papieru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:)
    Cudne prace:) Niezwykle dopieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace !
    Gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely!
    His works are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i pomysłowe. Jak zwykle bardzo dopracowane i eleganckie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! A prace piękne jak zawsze, album zwalił mnie z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny i elegancki zestaw. Album przepiękny i bardzo klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ten komplet to mnie oczarował kompletnie :* Cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń