niedziela, 10 czerwca 2012

Jeszcze dwie serduchowe :)

Rozpędziłam się z tymi serduchami, ale odkąd kupiłam wykrojnik z tym ażurkiem to gdzieś go czasem przykleiłam, ale tak szczerze to brakowało mi na niego pomysłu, więc jak pierwszy raz przykleiłam go do serca z wykrojnika i jakoś tak spasowało to nie mogłam sie opanować i dorobiłam jeszcze 2 komplety. W pierwszym komplecie użyłam znany już wszystkim papier metalizowany Luxury a w drugiej i tu niespodzianka :) nie ma papieru do scrapbbokingu. Oczywiście nie jest to żaden bojkot :) tylko klientka zażyczyła sobie kartkę w bieli, a że nie znam nikogo kto produkuje papier biały więc zrobiłam z papierków Fabriano.









I jeszcze jedna cała w bieli ....







Dziękuję za każde słowo tu pozostawione i życzę miłego wieczoru :)

13 komentarzy:

  1. Zdradź tajemnicę prostego szycia... idealnie proste - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu nie ma w tej kwestii tajemnicy, poprostu gapisz się jak głupia żeby igła z trasy nie zboczyła :) i jakoś tak wychodzi...
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Kartki PIĘKNE! Ażurowego sercowego wykrojnika używaj często - prezentuje się rewelacyjnie na serduchach, a co do białej kartki-wcale nie musi być kolorowo, żeby było pięknie! Miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your work is gorgeous! I love all the details, all together looks so elegant!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzednich serduchowych nie komentowałam,więc tu się wyżyję :) Dorotko ,masz dar od Boga zaklęty w rękach.Twoje prace są idealne.Druga w bieli jest oszałamiająca !!! a komentarz co do prostych ściegów,bezcenny ...hahhaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Ty jestes moją dobrą duszyczką :) dziękuję za te słowa, których napewno nie jestem warta :)
      Buziaki :)

      Usuń
  5. komplety wyglądają wspaniale, biały jest moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe ślicznotki i elegantki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biel drugiej karteczki =] Szczególnie, że widziałam już podobne u Ciebie =]
    Pozdrawiam bardzo serdecznie =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem w stanie się zdecydować, która wersja kolorystyczna podoba mi się bardziej. Kartki są tak cudne, że nie mogę przestać patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te komplety:) Lubie do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, ale o tym już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń