sobota, 30 czerwca 2012

Na pożegnanie

Album z karteczką zrobiony na pożegnanie Wychowawczyni mojego Mateusza.
Nie ukrywam, że syn (bardzo ciężki charakter) miał wielkie szczęście trafiając na takiego pedagoga -
wrażliwego, cudownego człowieka a przy tym sprawiedliwego i cierpliwego.
Komplet zrobiony z przepięknej kolekcji papierów BoBunny Back to Back (uwielbiam :) )
Zamieszczam ten komplet w dniu w którym większość scraperek się "zlotuje",
no cóż jak okoliczności będą sprzyjające zobaczymy się za rok :)











Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. ojejku, jakie cudo Ci wyszło:))
    bardzo klimatyczny album:)
    rewelacyjna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!
    Widać, że robiony z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent! Pani się ucieszy, na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent! Piękne wykonanie, bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny prezent, wykonanie mistrzoweskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet, i te bajeczne kolory i klimat! Straaaasznie chciałabym się nauczyś robić albumy i notesy, takie przepiśniki na przykład... ach...
    A co do zlotu, to ja też siedzę w domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite prace! Z retro klimatem, który uwielbiam.
    Na zlocie też mnie nie było, ale już sobie obiecałam, ze przyszłym roku zrobię co w mojej mocy, że pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  8. It was pretty much the layout, wonderful ...
    Successes!

    OdpowiedzUsuń
  9. obejrzałam kilka prac, są wspaniałe, bardzo tu pięknie, zostaję na stałe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędny komplet w każdym calu. Uwielbiam taką stylistykę.

    OdpowiedzUsuń
  11. A stunning album. I love the way each page are set up, and the colours are great.

    OdpowiedzUsuń