piątek, 22 czerwca 2012

Podziękowania

Z przepięknych i wdzięcznych papierków Galerii zrobiłam 3 serie podziękowań dla Pań i personelu przedszkola. Do zrobienia różowych podziękowań użyłam papieru Lekcja Miłości 01 , Lekcja Miłości 02 , oraz Lekcja Miłości 03 . Listki zrobiłam z papieru Usłane Różami 04 .





Zrobiłam też małe i skromniejsze podziękowania dla personelu przedszkola. Do ich wykonania użyłam Lekcja Miłości 5 , Lekcja Miłości 6 , Cudowne Lata 2 i Cudowne Lata 3







I ostatnia seria, tym razem 3 kartki i papierki z kolekcji Lekcja Miłości







Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

  1. bardzo wdzięczne te Twoje kartki :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Vau Vau Vau have beauty they are!
    Adoroble :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!
    Dorotko toż to fabryka z podziękowaniami, kiedy Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, kwieciste kartki! I imponująca ilość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a różowe i niebieska są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne wszystko!!! i jakie czasochłonne?!

    OdpowiedzUsuń
  7. zatkało mnie... przepiękne!

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki. Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń