poniedziałek, 22 lipca 2013

Annie ....

Dla kogoś wyjątkowego album na wybrane zdjęcia....




Piękne Primowe papiery połączyłam z jaśniutkim Special moments 04
Wykorzystałam do tego projektu napisy od Agnieszki oraz nowe tekturki projektu Peninii ze Studio75

Zachęcam do wykorzystywania w swoich pracach płótna craftowego ,
zobaczycie na albumie nie tylko jako podkład ale również listki róży, świetnie wycinają go wykrojniki.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki i komentarze :)
Buziaki :)

44 komentarze:

  1. Komplet robi niesamowite wrażenie. Cudny album i prześliczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny album! Chciałabym kiedyś podobny od kogoś dostać, ah!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko, bajeczny, cudowny i taki niebanalny! normalnie chciałabym taki!!!
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny album!!! Tag do kompletu-rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooo!Cudowny komplet...zazdroszczę Annie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. STUNNING!! Love every part of it!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny album! Parę dni temu miałam okazję wypróbować płótno craftowe i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne :) Pieknie przemyslana ,dopracowana praca :) Suuper :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż brakuje mi słów, by opisać, jak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten album jest przecudowny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny! Urzekł mnie klimat jaki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och ...alez CUDA...album, tag i pudelko...no wypas!!!...a kwiatkami i kompozycjami kwiatowymi i kolorystyką powaliłaś mnie na kolana....podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam jak zwykle masz skłonności do przesadyzmu :)****

      Usuń
    2. no może troszkę...za to TY masz niewątpliwe skłonności do tworzenia ARCYDZIEŁ:)buźka:))

      Usuń
  13. jest cudny :) bardzo bardzo magiczny ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaje.....isty! I więcej nie powiem, bowiem mnie zatkało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny komplet, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś! tag odebrał mi mowę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudny, przepięlkny, niesamowity i jedyny w swoim rodzaju! Oczarował mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne wykonana praca, chwyta za serce..jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny komplecik.
    Super robota.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Дорота, комплект восхищает и завораживает!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla wyjątkowej osoby album baaardzo wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. So Stunning....wooow!!
    xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  23. wow!
    widać ile pracy musiałaś w niego włożyć
    wszystko jest tak dopracowane, staranne i po prostu zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny...i to cudowne połączenie kolorów...mistrzostwo świata...;)

    OdpowiedzUsuń
  25. totally amazing! I just love every little detail!!!
    Clelia

    OdpowiedzUsuń
  26. Komplet- FANTASTYCZNY- dopracowany i dopieszczony w każdym detalu- a kolorystyka- rozwala- cudna!

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG!!!!! This is absolutly gorgeous. I love that album and the TAG. Sooooo many beautiful Details. All over!!! Wow, this made me speechless.

    Love, Dunja

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejkuś, wydawało mi się, że mnie nie było u Ciebie Dorotko tylko chwilę, a tu takie cuda nieprzebrane. Ogromnie się zachwycam - fantastyczny, klimatyczny, absolutne arcydzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. prawdziwa uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały ten album! I tag i przepiękne pudełko! No cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Какой строгий элегантный альбом! очень красивый! У вас отличный блог!

    OdpowiedzUsuń