wtorek, 16 kwietnia 2013

Kwiaty ...

... tak brzmi moje pierwsze wyzwanie na Scrapujących Polkach .
Kartka ma być ukwiecona, ale nie mogą to być kwiaty z papieru, możecie je zrobić same,
ale tez mogą być gotowe, zakupione w sklepie.

Koniecznie zajrzyjcie do działu  KARTKI na SP i obejrzyjcie prace całego zespołu - są przepiękne :)


Moja karteczka powstała z papieru Summer&latte ze Studio75 ,
dodałam dużo sznurka oraz kwiaty z juty i organzy :)
Chcecie scrapować z nami i stworzyć własne niepowtarzalne wiosenne kwiaty ?
Zapraszam serdecznie do zabawy :)


Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo ladna inspiracja :) ik.. z papieru nie moga byc? ;) Twoje z juty wyszly cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna - każdy centymetr zachwyca :)))) super kolorystyka,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła i tak bardzo inna.... od ostatnich

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zobaczyłam tę kartkę na SP, to musiałam tu przybiec - przywołałaś wspomnienia z mojego dzieciństwa :) Wielkanocne wyjazdy do Babci i pierwsze wiosenne wyprawy nad Wisłę, to właśnie TE kolory i faktury: niebieskie niebo, pierwsze zielone listki i trawa - brązowe witki faszyny, suche gałązki trzaskające pod butami, beztroskie wymachiwanie jakimś znalezionym patykiem i zeszłoroczne gniazda ptaków, które czasem można było wypatrzeć w krzakach :))
    Karteczka niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MATUCHNO KOCHANA!!! Ta kartka jest przepiękna! Ja nie wiem jak Ty to robisz... nigdy w życiu nie wykonam ani jednej pracy, która będzie tak zachwycająca....a Twoje wszystkie takie są! Chylę czoła przed Mistrzynią! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie rozbawiłas :) napewno wykonasz i to jeszcze nie jeden raz :)

      Usuń
  7. Śliczna krzaczasta karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka, a pomysł na kwiaty-rewelacyjny
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudna! Wygląda jakby została wyłowiona z morza, sznurek świetnie imituje sieci. Kwiaty piękne, kojarzą mi się ze stylem rustykalnym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli istniej tu Fan club to ja się do niego zapisuję! Czasami już nie wiem co mam pisać, gdy widzę Twoje prace! Są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  11. no przeciez nie wymyślę już nic oryginalnego czego nie napisały dziewczyny wyżej:(..KOCHAM <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powtórzę za poprzedniczkami- cudna, piękna, wspaniała.....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no...KOCHANA...obejrzałam..."opadła mi szczęka i szukam do teraz"...a tak powaznie to z każdą Twoją pracą otwierają się kolejne drzwi do świata wyobraźni...Cudna łąkowo słoneczna...ZACHWYCAJĄCA:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przecudowna! czuję się totalnie zachwycona i oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! i jaka pomysłowość :).. jak wakacje i szaleństwa nad jeziorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna, a te rustykalne kwiaty zachwycające.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka. Super zastosowanie sznurka (chyba jutowy?) i kwiaty po prostu cudo. :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie sielsko...aż poczułam zapach siana :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartka! Skojarzyła mi się z jeziorem, z szuwarami ;) W bardzo pozytywnym znaczeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna "naturalna" kartka. Nie sądziłam, że tak ciekawie można łączyć ze sobą surowe i eleganckie materiały. Pomysłowa z Ciebie osóbka :) i bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaglądam tu często i zawsze wzdycham. Wszystkie prace są tak dopieszczone i wysmakowane, że cieszą oko. Mam pytanie natury technicznej - jak uzyskać efekt postrzępienia brzegów. Moje próby z postarzaniem i targaniem na mokro przynoszą zdecydowanie inny efekt. Będe wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń