sobota, 16 marca 2013

Warsztaty w Rzeszowie :)





DZIĘKUJĘ ...

- za cudowną atmosferę -
- za wspaniale spędzony czas -
- za chwile wzruszeń, do których często wracam myślami -

Dziękuję Wszystkim wspaniałym, utalentowanym dziewczynom,
stworzyłyście piękne, przemyślane kompozycje, a najważniejsze, że własne, bez narzuconego schematu, 
a to chyba cieszy najbardziej :)

DZIĘKUJĘ również naszym sponsorom:


Studio75
AGR System
 MK_Art Sklep Plastyczny

polecamy się na przyszłość :)

DZIĘKUJĘ serdecznie naszym organizatorkom: Ewelinie i Izie :)
- dziewczyny jesteście cudowne !!



Pozdrawiam serdecznie :)

20 komentarzy:

  1. i ja tam byłam, kawę z mlekiem piłam...:)naprawdę było CUDOWNIE ...takie świetne dziewczyny i REWELACYJNA, TWÓRCZA I PERFEKCYJNA Prowadząca....DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dziękuję za wspólnie i bardzo twórczo spędzony czas:)
    Dorotko - było super ,już marzę o powtórce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Marysiu Wy prowadzicie a ja sie uczę od Was, bo jest od kogo :)

      Usuń
  3. Dorotko, warto było spędzić 5 godzin w samochodzie, aby uczestniczyć w tak rewelacyjnych warsztatach. Cieszę się, że zgodziłaś się poprowadzić zajęcia na Lubelszczyźnie - już nie mogę się ich doczekać:))To była cudowna odskocznia i fantastyczna chwila wytchnienia, za którą z serca dziękuję!!! (a ilu nowinek scrapowych się dowiedziałam, a ile poznałam sposobów obróbki papieru.. Ech, jeszcze troszkę czasu by się przydało, żeby to wszystko móc zastosować!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Aniu, że chciało Ci sie pokonać tyle kilometrów przy paskudnej aurze żeby być ze mną :)

      Usuń
  4. Jakie albumowe cudności!
    Widzę znajome twarze!!! Pozdrawiam!
    Żal, że mnie tam nie było z Wami :(
    Kiedy następne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wam zazdroszczę, przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumy są obłędna :) Miałaś utalentowaną ekipę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mówiłam jedź z nami ?? :)

      Usuń
    2. Dorotko, gdzie ja bym tam wsadziła swoje dupsko do Twojego samochodziku :) Chyba na dach :) Powiem szczerze, że bardzo bym chciała ;)

      Usuń
  7. Super albumy powstały, widać, że atmosfera też wspaniała. Szkoda, że ja nie mogłam tam być...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne albumy! Widać że udane były warsztaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Było cudownie:) z tak dużej ilości wrażeń nie mogłam w nocy zasnąć.
    a rano jak się obudziłam to przywitał mnie na stoliku mój nowy Notes i Albumik:D.
    Jeżeli można się od czegoś uzależnić to na pewno są to warsztatowe spotkania u Doroty:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się uczę od Was i tez się uzależniłam :)

      Usuń
  10. Było świetnie, dziękuję Dorotko :) :) :) te 6 godzin warsztatów zleciało jak jedna chwilka. Jesteś Dorotko nie tylko utalentowaną, ale także bardzo miłą i ciepłą osobą :) bardzo się cieszę z tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne albumy :)
    Szukam na zdjęciach dwóch moich blogowych koleżanek... ale przyznam się Małgosia i Ania, nie rozpoznaję Was... :) Nie jestem pewna czy nie po lewej stronie, troszkę z tyłu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, wypatrzyłam u Ciebie Twój album Małgosia :)

      Usuń
  12. Atmosfera i albumy cudne - wszystko widać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń