wtorek, 15 lipca 2014

Romantyczny album z Maja Design

Dzisiaj album z motywem serca, 
które gościło już na moich kartkach. 

Na specjalne życzenie dla wyjątkowej osoby 
powstał album nasycony pięknymi tekstami,
 delikatny, z przepięknej kolekcji


Okładkę albumu oprócz wspomnianego różanego serca zdobią paseczki 
z cytatem Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej,
 dobrze znanej wszystkim romantykom poetki.























Albumik jak większość moich prac wykończyłam farbą akrylową i brokatem. 
Serce dodatkowo ozdobiłam perełkami i kawałkiem sznurka
 do którego przykleiłam motylki wycięte z papieru 
Coffee in the Arbour - Butterflies are free.

W albumiku duuużo tekturek ze Scrapińca

Pozdrawiam serdecznie :)



16 komentarzy:

  1. W końcu i środek mogę podziwiać, warto było czekać :) Przepiękny i niesamowicie romantyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo..., jak dawno nie czytałam Jasnorzewskiej ... No cóż, proza życia :) Album przepiękny, zachwycający, a teksty poruszające do głębi - rzeczywiście jest naprawdę wyjątkowy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album! Wspaniałe teksty, śliczne karty, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIEZIEMSKI...podziwiam i oczu nie mogę oderwać:) CUDO

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie dopracowany, wszystkie detale , kolorowe papiery, treść napisów fantastycznie do siebie pasują. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący w każdym detalu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Podziwiam każdy detal i wspaniałe połączenie papierów... A okładka zachwyciła mnie totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, a papiery mogę podziwiać bez ograniczeń ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny album :) Robi wrażenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a delicate beauty! Just wow!
    Sasha

    OdpowiedzUsuń
  11. That is just so beautiful, Dorota! I love Maja papers and you really make them sparkle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful!!!!
    Great paper and combinations.
    Have a nice day, Ageeth

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za wspaniała praca! Podoba mi się wszystko! A okładka powaliła mnie na kolana.
    I dziękuję za wiersz, bo właśnie szukałam dobrego sposobu na podziękowanie mężczyźnie, będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń