niedziela, 6 lipca 2014

A czas płynie....

Dzisiejsze kartki pokazują, że czas nie stoi w miejscu. 
Pierwszy komplet zrobiłam z okazji 25 Rocznicy Ślubu
 a nie tak dawno ktoś wręczał Jubilatom komplecik z okazji ślubu, 
przecież dla nich to było wczoraj...

Korzystajmy z lata, ze słońca, z każdego dnia 
i nie przejmujmy się głupstwami, 
bo życie to jak otwarcie i zamknięcie drzwi.

W komplecie rocznicowym wykorzystałam moją ulubioną kolekcję


Kartka powstała przy użyciu tekturek ze Scrapińca  
i wykrojników od Crafty Ann 







Poniższe ślubne komplety to moja kolejna ulubiona kolekcja













Serdecznie pozdrawiam naszych galeriowych fanów i klientów i życzę spokojnej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. "Życie to jak otwarcie i zamknięcie drzwi" - właśnie wczoraj byłam świadkiem takiego Zamknięcia. Dopiero w takich chwilach zaczynamy sobie uświadamiać wartość tego, co jest. Przepiękne kartki i przepiękne słowa, Dorota! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne komplety- bardzo delikatne i BARDZO uniwersalne- pasują do na prawdę wielu okazji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne komplety, jak zawsze podziwiam Twoją umiejętność dobierania papierów dodatków i ich komponowania, jak dla mnie mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zestawy...niezwykle jak wszystko TWOJE...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są niesamowicie piękne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, romantyczne i wyjątkowe... Jestem pod wrażeniem, gratuluje ogromnego talentu!

    OdpowiedzUsuń