sobota, 26 lipca 2014

Kółka na kartkach czyli łatwy sposób na kompozycję :)

Dziś mam dla Was łatwy pomysł
 na uzyskanie ciekawej kompozycji na kartkach.
Czy miewacie chwile, kiedy chcecie zrobić kartkę, 
ale żaden fajny pomysł nie przychodzi Wam do głowy? 
Polecam motyw koła! Można je wyciąć wykrojnikiem,
 bądź odrysować na przykład od szklanki i wyciąć ręcznie.

Kółko zawsze do wszystkiego pasuje :)
 Ja na jednej kartce przecięłam je na pół, a na drugiej na cztery części.





Kartki ozdobiłam przepięknymi kwiatami z kolekcji 
listkami, sizalem i sznurkiem. 
Zawsze warto mieć dwie gotowe kartki w domu bez żadnego napisu. 
A gdy nadarzy się okazja przyklejenie go zajmie minutę.




Kolekcja Świeżo malowane nie ma co prawda papieru fioletowego,
 a jednak bardzo ładnie współgra z tymi żywymi kwiatuszkami. 
Aby jedno do drugiego pasowało jeszcze bardziej, 
użyłam maski Tima Holtza i prysnęłam delikatnie na kartkę 
fioletowym Glimmer Mistem. 
Brzegi zaś wytuszowałam dodatkowo fioletowym tuszem Distress.


A może i Wy zrobicie kartkę z kółek? 
Serdecznie Was do tego zachęcam :)

Papiery to wspomniana wcześniej kolekcja Świeżo malowane
Tekturki ze Scrapińca


Pozdrawiam serdecznie 
i życzę cudownego sobotniego popołudnia :)

13 komentarzy:

  1. Bajeczne...jak o tym piszesz to jest proste i łatwe ale...trzeba to bylo wymyślić...cudne obie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby takie proste...jak piszesz ...ale nie każdemu tak pięknie to wychodzi jak Tobie...naprawdę uwierz mi ...a Twoje karteczki są po prostu cudne i mają ten styl Twój styl... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny pomysł i świetny efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to fajny pomysł! Piekne kartki z cudnymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawę piękne, mnie bardzo przypadła do gustu ta z przeciętym kołem i lekkim przesunięciem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne.... takie.... takie smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful. I live your colour combinations! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające karteczki! Kiedy o tym piszesz i pokazujesz swoje karteczki, wszystko wydaje się takie proste. Ale zrealizowanie tego w praktyce już proste nie jest :) Trzeba jeszcze odpowiednio dobrać papierki i dodatki, poszarpać, przeszyć, potuszować, "pociapać" troszkę farbą, ułożyć w jedną całość. I wtedy wychodzi coś wyjątkowego i nie do podrobienia, coś tylko Twojego. Ale fajnie, że ciągle podsuwasz nam pomysły - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna propozycja, chociaż muszę przyznać, że w 100% zgadzam się z Jostą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki bajeczne.Jakbym dostała tak cudna kartkę z życzeniami, to nie przebił by jej chyba żaden prezent:)

    OdpowiedzUsuń