sobota, 6 kwietnia 2013

Upiększamy kwiaty :)

Coraz więcej mam zapytań co robię z kwiatuszkami, że wyglądają jak żywe.
Dzisiaj pokażę jak przy naprawdę niewielkiej pracy sprawicie, że Wasze kwiaty ożyją :)

Musicie przygotować:
- gotowe kwiaty
- farbę akrylową białą
- klej
- pędzel
- brokat


Najpierw malujemy delikatnie farbą, dosłownie muskamy kwiaty pędzlem


Następnie nakładamy klej i również wcieramy go w kwiatuszki


Posypujemy kwiatki brokatem drobnym, grubym bądź bez połysku w zależności jakich kwiatów potrzebujemy


A oto gotowe kwiatuszki


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. no i kursik super...w końcu przestaniemy Cię molestować skąd i jak takie CUDNE zmrożone kwiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie sądziłam, że tak mało potrzeba by gotowe kwiatki wyglądały tak pięknie :)))
    dziękuję bardzo za ten krótki, ale bardzo przydatny kursik,

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można kupić takie brokaty?Bo nigdzie nie widziałam.Fajny kursik.

      Usuń
    2. ja kupiłam pierwszą partię w Scrapbutiku a potem w hurtowni scrap&Art :) wpisz może w wyszukiwarce "brokat biegun północny" - bo tak sie nazywa zestaw może ma jakis sklep...

      Usuń
  3. Dziękuję za świetny kursik- kwiatki prezentują się świetnie (jak zwykle), ale mnie dodatkowo ujął cudny magic. Jak Ty to robisz, że nie jest taki upaćkany jak mój!? Powiedz, ze zdjęcia go wyczyściłaś, pliiiiiz ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sie uśmiałam :) musisz go zaginać jak sie kończy no i mam zawsze chusteczkę przy sobie i wycieram inaczej bym zwariowała :)

      Usuń
  4. oo nawet nie wiedząc czego używasz, dziś zakupiłam gruby brokat MS będzie idealny do kwiatków :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za uchylenie rąbka tajemnicy:) Różyczki właśnie robię wię zaraz po zlepieniu spróbuję:) Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kwiatki, dziękuję za instruktaż jak takie cuda zrobić,

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, pięknie :) nigdy nie nakładałam warstwy farby tylko sam magic a farba zdecydowanie daje lepszy efekt :) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dalej nie kupiłam tego brokatu gruboziarnistego :( cukrowego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak ta sroczka, uwielbiam wszystko, co się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich sroczek to tu więcej :) Kursik bardzo się przyda, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za kurs .... zainspirowałaś nas bardzo

    OdpowiedzUsuń