poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Oj działo się działo :)

W sobotę miałam ogromną przyjemność prowadzić warsztaty 
w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie. 
Chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim Uczestnikom warsztatów
 za stworzenie wyjątkowych prac.
Dziękuję Panu Dyrektorowi WDK Markowi Jastrzębskiemu - 
za piękne powitanie i przede wszystkim za możliwość poprowadzenia warsztatów w tym wyjątkowym miejscu.  
Kultura i sztuka towarzyszyły mi od dziecka za sprawą mojej Mamy więc tym bardziej było mi miło :)

Dziękuję sponsorom warsztatów:

Dziękuję z całego serca cudownym dziewczynom z WDK za organizację, pomoc, za wspólne scrapowanie, 
przede wszystkim Gabrieli Drachus - utalentowanej scraperce
 za zarażanie pasją innych za wspaniały kontakt, za uśmiech, za WSZYSTKO :)



















I jeszcze na koniec dzielna ekipa WDK - również w akcji ....



ps. wspomnę tylko, że uczestników (bez obsługi) było 38 i daliśmy radę, bo chcieć to móc :)
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKUJĘ :)

Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. Witamy,
    Dziękujemy za wspaniałe warsztaty. Liczymy na powtórkę! Może Zimowo-Świąteczną? Tymczasem zapraszamy do naszej galerii zdjęć:
    https://picasaweb.google.com/115801394973506145565/WarsztatyScrapbookingRzeszow27042013#5871825552610153858

    Ekipa GCK Grębów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już gonie oglądać :) a co do warsztatów to zawsze i z wielka ochotą :)

      Usuń
  2. Już się martwię, że NAM scraperkom z 11 WDK CIEBIE zabierze ....buuuu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zabierze Izuś nie ma takiej możliwości :) buziale :)

      Usuń
  3. Podziwiam - kiedyś na warsztatach maiłam 23 osoby i trudno mi było to ogarnąć a u Ciebie 38 ... szacun wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WDK nikomu nikogo nie zabierze ;) podzielimy się jakoś ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,ale miałaś liczną ekipę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!Super!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że atmosfera była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tam musiało być CUDNIE! Zazdraszczam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe warsztaty :) Szkoda, że tak daleko... Może kiedyś zrobisz na Śląsku :)))

    OdpowiedzUsuń