poniedziałek, 4 lutego 2013

Miłość i stare koronki :)

Witajcie w pierwszy lutowy poniedziałek.
Miesiąc mamy walentynkowy więc i moje dzisiejsze kartki są właśnie w tym klimacie :)
Do wszystkich prac użyłam koronek , które ostatnio zagościły na sklepowych półkach,
 oczywiście nie stare jak w tytule tylko nowe :) Kartki zrobiłam z najnowszej kolekcji autorstwa Novinki - Vintage Memories , cudownie romantyczne papiery, które jak zaczniecie ciąć nie będziecie mogli przestać :)

A oto już moje kartki:
















W tym miesiącu prowadzę również serduszkowe wyzwanie , do udziału serdecznie zapraszam, czeka na Was:


Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego serduszkowego tygodnia :)

22 komentarze:

  1. piękne kompozycje!zakochanie w moim ulubionym stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Każda coś w sobie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki, bardzo w stylu shabby chic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne i eleganckie, takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są!!! Strasznie mi się podobają, zwłaszcza pierwsza :) Uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ciekawy sposób wyeksponowałaś koronki, piękne i szykowne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne, moją faworytką jest kartka zielonkawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wszystkie 3! Ale mi najbardziej do gustu przypadła karteczka z nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beżowo-brązowa i zielonkawa skradły moje serce;)) Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te serduszka, w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i w takich pudrowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!
    Kurczę, miałabym problem żeby wybrać jedną najładniejszą. Chyba ta szara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne !!!!! Wszystkie są poprostu piękne sama chciałabym taką dostać :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Serducha niebanalne, papiery cudne, kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne, pomysłowe prace! Serca prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe, niby banalne serduszka a jakie oryginalne kartki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ileż w Tobie pięknych projektów drzemie...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednego serca! tak mało! tak mało,
    Jednego serca trzeba mi na ziemi!
    Coby przy mojem miłością zadrżało:
    A byłbym cichym pomiędzy cichemi...( A.Asnyk)
    PODZIWIAM NIEZMIENNIE...

    OdpowiedzUsuń