niedziela, 17 lutego 2013

Gdzie jesteś Wiosno ????

U mnie za oknem szaro, ponuro i zaczyna padać śnieg ....
Do tego zmogło mnie choróbsko i jedynym promykiem słońca była dzisiaj wizyta  Izy :)
Zawsze podkreślam, że scrapbooking to nie tylko wielka pasja, ale też możliwość poznawania tak wielu wspaniałych osób,
między innymi takich jak Iza. 
Dziękuję Izuś za odwiedzinki za piękne kwiaty i prezencik (już się nim wysmarowałam) :)

A teraz kartka po której widać, że ja się absolutnie nie zgadzam z tym co mam za oknem :)






Kartkę zrobiłam z TYCH papierków.


Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia Wszystkim, którzy mi tego życzyli w ostatnim poście :)
Pozdrawiam i życzę słoneczka za oknem :)

30 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrówka. Jak będziesz patrzyła na Swoją przecudną karteczkę i pomyślisz wiosenne to na pewno będzie lepiej. Ściskam cieplutko i jeszcze raz dużżżżżo zdrówka Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu :) uważam, że scraperki nie powinny chorować, zbyt wiele mają do zrobienia żeby marnować czas na chorobę :)

      Usuń
  2. Wracaj do zdrowia Słońce ty moje :)
    Karteczka jak zawsze cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko kartka piękna:)czy możesz zdradzić czym posypujesz kwiatuszki??zawsze tak pięknie się prezentują:)życzę powrotu do zdrowia...swoją drogą mnie od tygodnia męczy kaszel i mam go już serdecznie dość:)miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej Ty też chora ?? co za pogoda to wszystko przez nią :( kwiatki posypuję brokatem MS kupionym w scrapbutiku :)

      Usuń
    2. o tak pogoda fatalna...precz zimo...przychodź wiosno:)szkoda, że prognozy nie są tak optymistyczne:(dziękuję za odp:)

      Usuń
  4. Oj tak, to poznawanie Nowych Osób na żywo jest najwspanialsze :))
    A karteczka piękna :) Oby już szybko ta wiosna przyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. NO właśnie GDZIE??? Kuruj się, nie daj się. Aczkolwiek chyba i mnie coś łąmie-najpierw Julia, teraz Lili i zaczynam chyba ja. Chyba zwariuję. Karteczka śliczna. Jak zwykle u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez tą dziwną pogodę :(
      byle do wiosny....

      Usuń
  6. Śliczna, jak zwykle :) :) :), wiosenna kartka. Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu tak troszkę jakby lepiej, najgorzej rano :)

      Usuń
  7. Oj tak, tak, wiosny, wiosny choćby w takich pięknych kartkach poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna jest na Twojej kartce, pełnej kolorów i radości. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę. Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, karteczka śliczna i w kolorach również przeze mnie ostatnio uwielbianych ;) dołączam do "niezgadzających się z tym co za oknem" i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko co czytam komentarz od Ciebie to mam do Ciebie napisać maila i tak leci dzień za dniem a miałam (pamiętasz ?) odezwać się po Nowym Roku....

      Usuń
  11. I ja się pytam o to sam!! ;)
    Piękna, wiosenna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje Ty SZCZĘŚCIE...ja tez sobie myślę, że najlepszym momentem dzisiejszego dzionka była chwilka spędzona z TOBĄ:) jestem naprawdę wzruszona, ze wspominasz o mnie wśród tylu swoich CUDOWNOŚCI...dziękuję z całego serca:)
    dzięki Tobie rozwijam swoje umiejętności i jestem Ci ogromnie wdzięczna, za to, że tak szczodrze dzielisz się swoja wiedzą i SERCEM:)
    Zdrowiej KOCHANA:)...coraz bliżej wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzisz ...tak się wzruszyłam, że nie napisałam jak OPTYMISTYCZNA I CUDNA I ŁĄKOWO SŁONECZNA jest TWOJA karteczka...WIOSENNE MARZENIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartkę zrobiłam zaraz po Twoim wyjściu :) tak mnie natchnęłaś tym bukietem :)

      Usuń
  14. Kartka cudna! Jak jak bym chciała tak umieć przyprószyć :)) Zdrowiej zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudio Ty jesteś tak utalentowana, że to naprawdę zaszczyt, że do mnie zaglądasz :) dziękuję :)

      Usuń
  15. Po kartce widac ze blisko do wiosny! Zdrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zaklinam wiosnę:)) karteczka bardzo optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie przywołujesz wiosnę, ja też czekam na nią z utęsknieniem...
    szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kartka, jak wszystko, co wychodzi z Twoich łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka!!! Czuć powiew wiosny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń