wtorek, 16 stycznia 2018

W starych koronkach

Koronkowa kolekcja od Finnabair to jedna z moich ulubionych.
Uwielbiam starocie i styl początku lat dwudziestych minionego wieku :) 
Kolekcja daje wiele możliwości,
 można ją połączyć dosłownie z każdym kolorem.
Dziś z soczystą zielenią.

Czekoladowa baza albumowa 13x13 cm od Eco Scrapbooking
Dodatki metalowe od Finnabair

Na okładce kwiaty wykonane z foamiranu i barwione kredkami.
 Zarówno foamiran jak i kredki w dziesiątkach kolorów można kupić w 14CraftBar


Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota

12 komentarzy:

  1. Widzę, ze odeszła Pani od niebieskiego koloru. Piękny. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Piękne kolorki. Ach, tak mi wiosną zapachniało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!!
    Piękny kolorystycznie. Cudowna kompozycja. Kwiaty rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Дорота, восхищаюсь вашими альбомами! Палитра, декор, мелкие детали - всё так гармонично сочетается. Особенно поражают оригинальные находки, как пример - клубочки в качестве серединки цветка в этом альбоме. Я сражена)) Спасибо за вдохновение!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko piękny jest :) chciałabym kiedyś zobaczyć jak do tego dzieła sztuki ktoś wkleja zdjęcia ;) ja bym na niego patrzyła, patrzyła i patrzyła, obawiam się, że nie wkleiłabym zdjęć bojąc się, że cokolwiek będzie zasłonięte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zakupiłam drukarkę do zdjęć i mam nadzieję, że wreszcie zacznę robic albumy ze zdjęciami :)

      Usuń
  6. Piękny :) Kwiaty cudo :)
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous journal,love all the pages and gorgeous flowers
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow fantastyczny ale ogrom pracy w nim widzę podziwiam !!

    OdpowiedzUsuń
  9. zielenie i brązy to nie moje kolory a ten album szalenie mi się podoba! Wszystko robi wspaniała kompozycja i dobór dodatków. Super.

    OdpowiedzUsuń